Marca Dorna incearca, asa cum spune si sloganul ""Incarca-te cu natura"", sa aduca acel strop de natura fara de care nu putem sa ne desfasuram activitatile de zi cu zi. Asa ca natura este adusa la propriu in mijlocul agitatiei urbane chiar de echipa nationala de polo, care trage dupa ea o insula ce pare a nu fi vazut picior de om pana atunci. Bugetul acestui spot si a acestui gen de spoturi, in general, este unul destul de mare. Marca Dorna este insa o marca premium, care a dorit sa aiba o comunicare pe masura. O astfel de abordare, a bugetelor mari investite in productii spectaculoase, sustinute de idei valoroase, si-a probat succesul la cele mai mari festivaluri din lume, strangand premiu dupa premiu (vezi Nike, Adidas) Pentru a afla mai multe despre Dorna si ultimul spot, am rugat-o pe Beatrice Iftimi, Group Account Director McCann Erickson, sa ne raspunda la cateva intrebari. Jurnalul National: Care sunt valorile marcii Dorna?
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro