disciplinei brandingului si a notorietatii marcilor. Este vorba despre Superbrands, o asociatie si un arbitru independent care a luat nastere in 1995.
Lansat in Anglia, in prezent Superbrands are birouri in 55 de tari, inclusiv in Romania. Meritul de a fi adus Superbrands in Romania ii apartine agentiei de PR BDR Associates, prin directorul acesteia, Catalina Stan. In fiecare an, Superbrands acorda premii marcilor celor mai puternice prezente in tarile in care se regasesc sediile sale.In fiecare dintre aceste tari, consilii independente alcatuite din personalitati de marca din marketing, publicitate, PR, design, reprezentanti ai mediului de afaceri selecteaza un numar de marci carora le acorda, pe baza unui punctaj si a unei evaluari personale a valorii brandului, statutul de Superbrand. Prin intermediul site-ului Superbrands, publicul voteaza online marcile pe care le considera valoroase. Aceluiasi demers de promovare a brandigului, i se subsumeaza celelalte activitati ale Superbrands: editarea de publicatii de refe-rinta, organizarea de evenimente de promovare a bran-dingului, studii de profil.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro