Viitorul avion multirol trebuie sa aiba flexibilitate maxima in executarea misiunilor, sa poata fi realimentat din aer si sa aiba majoritatea co
Viitorul avion multirol trebuie sa aiba flexibilitate maxima in executarea misiunilor, sa poata fi realimentat din aer si sa aiba majoritatea comenzilor digitalizate. De asemenea, aeronava trebuie sa aiba reduse atat viteza de aterizare, cat si distanta de rulare pe pista. Sumele ce vor fi alocate pentru achizitia noului tip de aeronava multirol variaza de la cateva miliarde de euro, in conditiile in care vor fi cumparate avioane noi, pana la jumatate din aceasta suma, daca se opteaza pentru aeronave ""la mana a doua"".
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro