Carrefour intentioneaza sa-si majoreze cu 25% vanzarile pe piata chineza in acest acest an, potrivit lui Jean Luc Chereau, presedintele grupului pentru China, citat de Reuters. Obiectivul a fost fixat dupa ce in 2005 s-a obtinut un avans al vanzaril
Carrefour intentioneaza sa-si majoreze cu 25% vanzarile pe piata chineza in acest acest an, potrivit lui Jean Luc Chereau, presedintele grupului pentru China, citat de Reuters. Obiectivul a fost fixat dupa ce in 2005 s-a obtinut un avans al vanzarilor de 25%, peste nivelul de 21% consemnat in anul anterior. Piata chineza de comert - evaluata la 240 miliarde de dolari, a doua ca marime din Asia dupa Japonia - este dominata de companiile nationale Shanghai Bailian Group, Beijing Wangfujing Group si Wumart Stores. Carrefour, al doilea mare retailer de pe plan mondial, are 70 de magazine in China, principalii concurenti straini de pe acesta piata fiind Wal-Mart si Metro. Potrivit lui Chereau, grupul va deschide in acest an 20 de noi unitati, dupa ce in 2005 a inaugurat 14 supermarketuri.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.