Personajul-cheie, un emigrant ilegal, traieste
intr-o vesnica alerta, care se rasfrange asupra celor mai mici gesturi cotidiene. Viata lui seamana cu aceea a unui personaj de film politist in care atat metodele detectivului, cat si cele ale gangsterului au devenit deopotriva propria lui realitate. Iscodeste prin gaurile facute in ziar, isi pune manusi pentru a nu lasa amprente pe paharul de bere, traieste cu senzatia permanenta ca este urmarit.
UMOR ENGLEZESC. Spotul cu sandvisul surprinde intr-o nota de umor negru, tipic englezesc, un moment paroxistic al acestei temeri obsesive. Posterul campaniei este expresia vorbei de duh ""a se teme de propria-i umbra"". Proiectata pe zid, propria umbra a personajului are forma unui politist englez care-l urmareste.
La realizarea proiectului au colaborat Saga Film si Carioca.
Un alt proiect pe tema migratiei a fost realizat de Brands & Bears in 2003.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Tigers Summit 2024: România în viziunea a trei investitori locali
Sursa: start-up.ro
-
Women TechEU, granturi pentru startup-uri cu femei fondator. Înscrieri deschise
Sursa: green.start-up.ro
-
SGR la Kaufland: retailerul oferă încă o dată valoarea voucherului cu...
Sursa: retail.ro
-
Top țări din Europa în care să trăiești dacă vrei să scapi mai ușor de fumat
Sursa: wall-street.ro
-
Iubirea va veni în viața ta atunci când nu te vei mai uita în trecut, la...
Sursa: garbo.ro
-
Darurile Marelui Benefic pentru fiecare zodie în parte: Ce binecuvântări a...
Sursa: kudika.ro