De asemenea, majorarea cu trei procente a TVA-ului ar putea sa nu creeze efecte de la inceput. Insa, arata directorul DOMO, "probabil ca, pe termen lung, consumul, in general, se va reduce cel putin cu acelasi procent cu cat va creste TVA-ul, iar consumul de electrocasnice va suferi chiar o scadere mai mare".
Vanzarile comerciantilor, mai arata Szarvadi, au fost deja influentate negativ de scaderea monedei euro, cele mai multe produse comercializate in Romania provenind din zona euro.
In ciuda tuturor factorilor de influenta negativa, pentru Domo, "anul 2005 a fost un an foarte stabil, cu o crestere constanta, conform sezonalitatii. Cea mai mare crestere s-a inregistrat la telefoane mobile si produse IT&C, produse introduse relativ recent in reteaua DOMO".
Pentru urmatoarea perioada, Szarvadi estimeaza, potrivit experientei din anii anteriori, "o dublare a vanzarilor fata de primul semestru".
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Chinezii cumpără mai multe mașini electrice decât europenii și americanii la...
Sursa: wall-street.ro