Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a difuzat, ieri, printr-un comunicat de presa, o instructiune referitoare la modul in care televiziunile pot face revista presei, "ca urmare a faptului ca in unele emisiuni audiovizuale se face publicitate
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a difuzat, ieri, printr-un comunicat de presa, o instructiune referitoare la modul in care televiziunile pot face revista presei, "ca urmare a faptului ca in unele emisiuni audiovizuale se face publicitate ilegala la anumite publicatii, ceea ce afecteaza climatul concurential de pe piata presei scrise". Prezentam, integral, documentul CNA. (O.B.)
Instructiune:
1. Presa scrisa si audiovizuala nu poate fi exceptata de la respectarea regulilor privind publicitatea in programele audiovizuale.
2. In consecinta, este interzisa publicitatea pentru presa scrisa si audiovizuala in emisiunile de stiri, emisiuni sportive si de dezbatere (nu se pot prezenta sumare, pagini, titluri sau sigle).
3. La aceste emisiuni pot fi invitati ziaristi care sa-si exprime opinia in legatura cu evenimente de interes public, iar in cazul in care un subiect este preluat dintr-o publicatie deja aparuta sau daca sursa unor acuzatii este o publicatie, aceasta trebuie precizata.
4. In cadrul emisiunilor de revista presei pot fi citate si vizualizate atat articolele cat si titlurile publicatiilor, evitandu-se insa prezentarea insistenta a unor publicatii in detrimentul altora.
5. In cazul unor teme sau evenimente de interes public major, Consiliul National al Audiovizualului solicita ca in cadrul emisiunilor de revista presei sa fie prezentate si articole aparute in presa minoritatilor nationale.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.