LUMEA IN DIRECT. Pe 2 iulie TV K lumea a transmis in direct, timp de 11 ore concertele Live 8 sustinute in mari orase ale lumii ca Roma, Londra, Paris, Berlin, Philadelphia, Tokyo, Moscova, Johanesburg, in cadrul campaniei The Long Way to Justice, im
LUMEA IN DIRECT. Pe 2 iulie TV K lumea a transmis in direct, timp de 11 ore concertele Live 8 sustinute in mari orase ale lumii ca Roma, Londra, Paris, Berlin, Philadelphia, Tokyo, Moscova, Johanesburg, in cadrul campaniei The Long Way to Justice, impotriva saraciei in Africa. Acest demers mediatic, parte din strategia pe termen lung a acestei televiziuni, justifica de ce TV K lumea este in fata MTV Romania la audienta.
TOMBOLA ANIVERSARA. Mega Image marcheaza implinirea a 10 ani de existenta prin organizarea unei promotii. Premiile constau intr-un autoturism, o combina frigorifica si obiecte electrocasnice. Mega Image este un brand al Delhaize Group care detine magazine de tip supermarket pe trei continente: America de Nord, Europa si Asia. In Romania, Mega Image detine un lant de 16 magazine, dintre care 14 in Bucuresti, unul in Ploiesti si unul in Constanta.
Bestia de la Adidas. Coty Romania si Propaganda Advertising organizeaza campania ""Da cheie bestiei din tine"". Campania se va desfasura in perioada 15 iunie - 31 august pe intreg teritoriul Romaniei. Publicul-tinta sunt tinerii intre 16-25 de ani, iar pozitionarea marcii este ""Freestyle vitality enhancer"". La promotie participa produse cosmetice marca Adidas, iar premiile sunt de data aceasta in concordanta cu spiritul si valorile marcii - dinamism, sport. Astfel, sunt puse in joc 10 ATV-uri plus 12.000 de premii surpriza. Campania este sustinuta prin gingle-uri pe TV K lumea, prin printuri, teasing, actiuni BTL si un element inovativ, un joc de computer al carui personaj principal porneste prin oras, in tromba, pe un ATV. Vizualul este un mix intre ilustratie si fotografie cu intentia de a comunica aceeasi idee de dinamism si energie debordanta.
HOLSTEN IN ROMANIA. Campania care marcheaza lansarea berii germane Holsten se bazeaza pe spotul tv ""Petrecerea burlacilor"" si pe mijloace outdoor. Ideea care sta la baza campaniei este ""Gustul e dincolo de eticheta"". Personajul principal al spotului rateaza punctul culminant al petrecerii pentru burlaci, aparitia din tortul surpriza a unei frumoase tinere, pentru ca prefera sa savureze o bere Holsten. Captivat de gust, el uita sa le ofere si prietenilor sai cate o bere.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.