In urma articolului "Metro inregistreaza vanzari scazute in Romania si Polonia", aparut in "Curierul national" de joi, 24 martie, compania METRO Romania a tinut sa faca unele precizari.
Conform datelor oferite de companie, in prezent, reteaua
In urma articolului "Metro inregistreaza vanzari scazute in Romania si Polonia", aparut in "Curierul national" de joi, 24 martie, compania METRO Romania a tinut sa faca unele precizari.
Conform datelor oferite de companie, in prezent, reteaua METRO Cash & Carry Romania numara 21 centre de distributie in tara, doua noi magazine fiind deschise in 2004 la Brasov si Constanta (a doua locatie din orasele respective). Tot in 2004 compania s-a extins si in Moldova, unde a fost deschis la Chisinau primul centru de distributie. Cifra de afaceri a METRO Cash & Carry Romania in 2004 a depasit estimarile companiei, fiind de 1 miliard de euro. Numarul total al angajatilor, pentru Romania si Moldova, depaseste in acest moment 5.500 de persoane. METRO Cash & Carry International este prezent prin 504 magazine in 27 de tari, unde sunt oferite aproximativ 17.000 produse alimentare si nealimentare.
Precizam la randul nostru ca titlul materialului in cauza se referea la vanzarile scazute in Romania si Polonia in raport cu estimarile companiei METRO, informatie prezentata de agentia Bloomberg.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.