Ceva dintr-o berlina, ceva dintr-un monovolum, cateva caracteristici dintr-un hatchbak, acestea sunt ingredientele care au dus la realizarea noului Seat Toledo, cel mai nou produs al constructorului spaniol ce face parte din grupul Volkswagen. Fara a

Ceva dintr-o berlina, ceva dintr-un monovolum, cateva caracteristici dintr-un hatchbak, acestea sunt ingredientele care au dus la realizarea noului Seat Toledo, cel mai nou produs al constructorului spaniol ce face parte din grupul Volkswagen. Fara a fi excesivi cu laudele, noua masina poate fi un produs de succes, continuand linia predecesoarelor sale, iar vanzarile pot atinge niste niveluri interesante. Seat Toledo se vrea a fi o noua definitie a Sedanului, iar acest lucru s-a realizat prin-tr-un confort sporit al habitaclului. Portbagajul a crescut si el in volum, aducandu-se si un plus in ceea ce priveste adaptabilitatea. Daca e sa aruncam o privire asupra exteriorului, putem constata ca noul Toledo are ceva din esenta versiunilor anterioare, imprumuta ceva din conceptul in trei volume al primei generatii si designul interesant al celei de-a doua. Punctul pozitiv al celor care au creat noul concept Seat Toledo in cadrul Audi Brand Group a fost ca nu s-a renuntat la portbagajul generos.
Pare a fi masina ideala pentru o familie, cu mult spatiu interior, adaptabila oricarei situatii, in care lungimea si confortul se imbina aproape perfect. Pentru pasagerul acestei masini, spatiul este indestulator, poate cu o mica nota negativa pentru confortul soferului, care are volanul mult prea aproape de picioare, iar acest lucru se rasfrange asupra unei persoane cu o statura impozanta.
Spatialitatea este data si de largimea excesiva a geamurilor, in special a parbrizului, iar luminozitatea este imbunatatita si de trapa din tavan. Privirea este atrasa de forma hayonului, de grila frontala - poate de dimensiuni un pic excesive - si de expresivitatea farurilor care se inscriu in tendinta acestui model de automobil. Daca privesti masina din lateral, atentia iti este atrasa de linia dinamica pornita din curba arcului rotii fata si care coboara catre portiere. Si pentru ca nu putem trece peste acest amanunt, trebuie amintite si cele peste 30 de spatii diferite de depozitare care se regasesc in interior.
Una din inovatiile majore este tehnologia Bluetooth, care permite conectarea de la distanta intre diferite dispozitive mobile, avantajul fiind existenta unui sistem hand-free complet, fara a fi necesara conexiunea fizica intre telefon si autovehicul. Sistemul audio se integreaza perfect in consola centrala, iar discurile ce se vor ascultate pot fi in format clasic sau in format MP3.

Motorizari diesel sau pe benzina

Motorizarile, la nivel inalt cand vine vorba de creatiile grupului VW, pot fi diesel (2.0 TDI/ 140 CP si 1.9 TDI/ 105 CP) sau pe benzina (1.6 MPI/ 102 CP si 2.0 FSI/ 150 CP). Surpriza cea mai placuta o ai cand dispui de o masina cu varianta de top a propulsoarelor si avand in echipare o cutie de viteze Tiptronic (benzina) sau DSG (diesel). Noul Toledo atinge o viteza maxima de 206 km/h (versiunea 2.0 FSI), cu o acceleratie 0-100 km/h in doar 9,7 secunde, iar cel mai mic consum mediu este de 5,4 litri la 100 km (varianta 1.9 TDI).


Despre autor:

Libertatea

Sursa: Libertatea


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.