Junior Achievement Romania a lansat in Romania, simultan cu USA, Canada si tari din Uniunea Europeana, a patra editie a programului international "Job shadow day", informeaza un comunicat al asociatiei. Incercand sa ofere tinerei generatii raspunsuri
Junior Achievement Romania a lansat in Romania, simultan cu USA, Canada si tari din Uniunea Europeana, a patra editie a programului international "Job shadow day", informeaza un comunicat al asociatiei. Incercand sa ofere tinerei generatii raspunsuri posibile la intrebarile "Unde vreau sa lucrez dupa ce termin scoala? Care este cel mai potrivit loc de munca pentru mine?", proiectul "Job shadow day", faciliteaza accesul elevilor si studentilor la lumea reala a locurilor de munca din economia de piata.
Pe langa sectiunile traditionale "Parteneri pentru o zi" (pentru elevii din ultimul an de liceu) si "Manager pentru o zi"(pentru studentii din anii terminali), anul acesta li se ofera tinerilor sansa de a participa la doua sectiuni noi, "Acces la training" si "Acces la internship". Programul a fost extins de la 100 de tineri participanti, in editiile trecute, la 1000 in prezenta editie, elevi si studenti care au fost selectati pe baza aplicatiei, interviului, participarii la un seminar de orientare, precum si a unui eseu de motivare a optiunii de cariera. Cei 1000 de tineri vor fi repartizati, in Bucuresti si in alte orase din tara, pe etape, in perioada februarie-iulie 2005, in posturile oferite de companii, conform principiului "omul potrivit la locul potrivit".
Au raspuns, pana acum, invitatiei de participare la proiect, oferind astfel o sansa tinerei generatii si reconfirmand buna traditie a implicarii active in viata comunitatii urmatoarele companii: A&D Pharma, Agentia Nationala de Presa Rompres, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Aims Human Capital Romania, Allianz-Tiriac Asigurari, Asebuss, Avon Cosmetics Romania, BCR Leasing, Brandient Consult, Camera de Comert Americana in Romania, Cotidianul Ziarul, Ella Turism Rom-Ital, Grupul de Presa Bursa, Hewlett Packard Romania, Hollywood Multiplex Operations, Icon Advertising, Ipsos New Media Research, Lugera&Makler, Manpower Romania, McDonald's Romania, Metro Cash&Carry Romania, Muntenia Global Invest, Nestle Romania, New Concept Travel, Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, Salans, Societatea "R", Softwin Romania, Teatrul Odeon, Velvet Medical Clinic. Alte companii se vor alatura proiectului, in perioada urmatoare, in Bucuresti, precum si in orasele participante pana in prezent: Barlad, Brasov, Cluj, Constanta, Timisoara, Suceava.
"In programele de educatie pentru economia de piata pe care le facem cu tinerii, vedem cat de putini au lucrat vreodata sau au fost voluntari, cat de putine lucruri stiu despre meseriile la care viseaza si cat de putin sunt pregatiti, sa intre pe piata reala a muncii. Sunt tot mai multe companii care au inteles demersul nostru, care s-au inscris deja sau au anuntat ca se vor inscrie in proiect. Este o usa deschisa atat pentru tineri, cat si pentru companii, catre accesul reciproc la succes", a declarat Stefania E. Popp, Director Executiv al Junior Achievement Romania.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.