Saptamanalul in limba maghiara "A Hét", care apare in Romania, publica un interviu cu premierul Ungariei, Gyurcsány Ferenc. intrebat daca universitatea maghiara privata din Romania, finantata din bugetul Ungariei, si postul public Duna TV, destinat maghiarilor din strainatate, vor functiona si in continuare, premierul ungar a raspuns: "Nu cred".