General Tornado Sistems a lansat o noua platforma destinata exclusiv partenerilor de distributie ai companiei. Platforma eTornado vine cu functionalitati noi, ce asigura o mai buna informare, precum si acces la noi servicii care aduc beneficii client
General Tornado Sistems a lansat o noua platforma destinata exclusiv partenerilor de distributie ai companiei. Platforma eTornado vine cu functionalitati noi, ce asigura o mai buna informare, precum si acces la noi servicii care aduc beneficii clientului, atat din punctul de vedere al timpului, cat si din punctul de vedere al costurilor. "Am regandit modul de organizare al informatiilor, au fost imbunatatite si adaugate noi functionalitati, iar interfata este mult mai accesibila. Este foarte important sa automatizam procesul de administrare a vanzarilor, de aceea lansarea eTornado a fost una dintre prioritatile noastre. Vrem ca, in 2008, 50% din veniturile companiei sa provina din comenzile plasate online. eTornado este insa mai mult decat un canal de tranzactionare, este un instrument care va eficientiza colaborarea cu clientii nostri", a declarat Gerald Maier, director general Tornado Sistems.
Pe langa detalii de ordin financiar cum ar fi termenul de plata, limita de credit sau acces la balanta de plati, rapoarte marfa livrata si in custodie, istoric vanzari, analize de achizitii sau eService si multe altele, clientii au acum optiunea de cautare avansata in functie de categoria de produse, brand, disponibilitate stoc, caracteristici produs, promo, produs aflat in lichidare sau scadere de pret etc. De asemenea, preturile pot fi afisate in mai multe valute si sortate dupa criterii mult mai variate. eTornado ofera posibilitatea de a plasa comenzi online pe produse multiple si de a verifica statusul comenzii. Totodata, ofera optiunea de livrare directa sau cu rezervare, precum si posibilitatea de a selecta adresa de expediere a produselor si facturii. Se pot face recomandari de produse disponibile in stoc, similare celor solicitate, recomandari produse din gama superioara, produse aflate in promotie si best-buy.
Integrarea platformei cu sistemul informatic SAP asigura toate conditiile pentru o comunicare mult mai usoara intre companie, clienti si furnizori si permite actualizarea informatiilor in timp real.
"Toate actiunile noastre au in vedere cresterea competitivitatii si a eficientei noastre, si sunt orientate in special catre clienti. Orice distribuitor mare trebuie sa poata oferi clientilor sai un suport online profesionist, iar noi asta incercam sa facem. eTornado este intr-un proces continuu de optimizare. Adaugam in permanenta noi functionalitati care sa conduca la scurtarea ciclului de obtinere a produsului, a timpului de procesare a comenzilor, care sa ofere clientilor acces rapid la informatii", a spus Gerald Maier. Orientat in mod special catre distributie si servicii, noul site Tornado are acum o structura extinsa si un design complet refacut si se doreste a fi in primul rand un instrument care sa vina in intampinarea cerintelor si nevoilor partenerilor din reteaua de distributie. Desi accentul s-a pus pe dezvoltarea si optimizarea platformei B2B, site-ul vine si cu o sectiune corporate ce cuprinde informatii destinate tuturor celor interesati de activitatea companiei.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.