De ce urma sa ne bucuram in 2008, daca... Sa o luam pe rand.
La capitolul „transporturi“, urma sa-i umilim pe vecinii nostri de la vest si sud cu „autostrada Nadlac-Deva-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta pe coridorul IV paneuropean, cu autostrada Bucuresti-Focsani-Albita pe coridorul IX paneuropean, cu autostrada Bucuresti-Brasov-Tg. Mures-Cluj Napoca-Oradea-Bors, plus autostrada Bucuresti-Constanta“, adica o Romanie brazdata in lung si-n lat de drumuri moderne si rapide. Primul ministru al transporturilor, Gheorghe Dobre, a tradus totul in cifre si cu aplomb a anuntat 800 km de autostrada pana in 2008, urmatorul ocupant al postului, Radu Berceanu, ne-a mai taiat din aripi si a promis doar 400 km, iar actualul ministru, Ludovic Orban, a bifat ca realizare a anului 2007 rotunda cifra de 13,6 km de autostrada pentru centura Pitestiului. Si ce n-a amintit niciun oficial: ca pe Bucuresti-Constanta au aparut primele gropi la numai un an dupa ce autostrada a iesit din garantie, iar pe Bucuresti-Pitesti, gropile s-au transformat in cratere.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro