Anul trecut s-au vindut in Europa 128.000 de Loganuri, cu 86% mai mult decit in 2006.

Dacia a fost anul trecut brandul cu cea mai ridicata rata de crestere a vinzarilor in Europa, cu un avans de 85,9%, ca urmare a cererii mari pentru modelul Logan, potrivit unui studiu realizat de compania britanica de cercetare a pietei auto Jato Dynamics, citat de MEDIAFAX. Studiul a fost realizat in 27 de state europene si nu include Romania si Bulgaria. Potrivit datelor Automobile Dacia, anul trecut au fost vindute in Europa 128.000 de masini Dacia Logan.

Cel mai bine vindut brand la nivel european a fost Volkswagen, cu 1.607.750 de unitati, urmat de Opel/Vauxhall, cu 1.323.076 de unitati, si Ford, cu 1.287.182 de masini comercializate. Pe pozitiile urmatoare s-au plasat brandul Renault, cu 1.179.729 de masini comercializate, si Peugeot.

Cel mai bine vindut model in Europa a fost Peugeot 207, cu 437.505 unitati, in crestere cu 105% fata de anul 2006, urmat de Volkswagen Golf, cu 435.055 de unitati, cu 4,5% mai multe fata de anul precedent. Ford Focus s-a plasat pe locul al treilea, cu 406.557 de masini comercializare, urmat de Opel/Vauxhall Corsa, cu 402.173 de unitati, in urcare cu 41,7% fata de anul anterior.

Despre vinzarile GM si Toyota, pe www.cotidianul.ro/select