Curiero, unul dintre liderii pietei autohtone de curierat, a derulat in 2007 afaceri de circa 15 mil. euro. Majorarea cu 85% a cifrei de afaceri fata de 2006 a fost obtinuta in contextul derularii planurilor de crestere a eficientei activitatilor si
Curiero, unul dintre liderii pietei autohtone de curierat, a derulat in 2007 afaceri de circa 15 mil. euro. Majorarea cu 85% a cifrei de afaceri fata de 2006 a fost obtinuta in contextul derularii planurilor de crestere a eficientei activitatilor si de redefinirea serviciilor sub noua pozitionare "Cu simt de raspundere", demarate anul trecut. Pentru 2008, compania va continua sa urmareasca obiectivele de consolidare asumate anterior, tinta pentru cifra de afaceri fiind de 25 mil. euro. Pe fondul procesului de eficientizare generala, compania si-a propus o crestere de circa 70% a cifrei de afaceri si obtinerea unei marje de profit de 10-11% in 2008.
Cea mai importanta crestere, in valoare de peste 150%, a fost obtinuta pe serviciul de curierat rapid Curiero 24, care detine acum o pondere de 70% in cifra de afaceri, fata de 50% in 2006. Dezvoltarea pe acest serviciu s-a datorat in principal majorarii volumelor de livrari in urma castigarii unor clienti strategici precum Asesoft, Amway, Quelle, Raiffeisen Bank si Inform Lykos. Celelalte servicii din portofoliu, Curiero Express (local) si Curiero Post, detin ponderi de 3% si respectiv 27% din cifra de afaceri. In 2007, compania s-a repozitionat pe piata "Cu simt de raspundere", urmarind sa isi restructureze portofoliul actual si viitor de clienti, prin realizarea unui salt calitativ al serviciilor si tarifarea in consecinta a acestora. Abordarea strategica a Curiero va ramane si in 2008 orientarea profunda fata de clienti si atragerea si fidelizarea companiilor care cauta servicii cu un nivel calitativ inalt.
Anul acesta, compania va relua serviciul Cargo, suspendat temporar ca urmare a abordarii strategice asumate. Curiero Cargo va fi relansat pe o noua platforma, pentru a indeplini obiectivele de calitate si profitabilitate. "Avem ca tinte cresterea cotei de piata de la 10-12%, cat este in prezent, la 15%, precum si a marjei de profit de la 8-10% la 10-11%. In 2008 vom cauta resursele de dezvoltare cu predilectie in interiorul companiei, adica in principal in eficientizarea activitatilor si serviciilor", a declarat Bogdan Carcu, presedintele Curiero. "Astfel, vom renunta pentru moment la planurile de achizitie a unor jucatori straini si vom investi circa 3 mil. euro in tehnologie si flota. Cresterile Curiero din acest an vor fi realizate si pe fondul introducerii integrale in reteaua Curiero a unor sisteme de cantarire. Estimez ca, in acest moment, 20% din valoarea cifrei de afaceri a oricarei companii de curierat din Romania se pierde ca urmare a necantaririi marfii", a completat Bogdan Carcu.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.