Vanzari de 76,7 milioane euro in 2007
Segmentul de notebook-uri va reprezenta 22-25% din piata
60% din clienti sunt persoane fizice si companii miciMagazinul online eMAG estimeaza pentru anul acesta o dublare a vanzarilor de pana la 150 de
Vanzari de 76,7 milioane euro in 2007
Segmentul de notebook-uri va reprezenta 22-25% din piata
60% din clienti sunt persoane fizice si companii miciMagazinul online eMAG estimeaza pentru anul acesta o dublare a vanzarilor de pana la 150 de milioane euro, fata de 2007, cand a realizat aproximativ 76 milioane euro, pe fondul dublarii pietei online din Romania, au declarat reprezentantii companiei. "Cu o cota de piata de 70%, eMAG.ro a realizat in 2007 o cifra de vanzari de 76,7 milioane de euro, iar pentru 2008 estimeaza o crestere de pana la 140-150 de milioane de euro", a spus directorul de divizie brand al eMAG, Radu Apostolescu.
Pentru segmentul de notebook-uri, principala categorie de produse vandute de eMAG.ro, compania isi propune ca in 2008 sa inregistreze o cota de 22-25% din aceasta piata. Circa unu din patru notebookuri din Romania va fi livrat de eMAG.ro in 2008, sustin reprezentantii magazinului online. Pentru categoria foto-video, pentru care eMAG.ro a avut in 2007 o cota de piata de 12%, estimarea pentru anul in curs este de 15%. "Cele mai bine vandute produse online sunt, in acest moment, notebook-urile, aparatele foto-video, precum si monitoarele si televizoarele LCD, urmate de multifunctionale, telefoane, solutii mobile si componente PC. In 2008, cresterea cea mai mare se va inregistra in cazul notebook-urilor, urmate de telefoanele mobile, de multifunctionale si de solutii software. In categoria electronicelor, cea mai mare crestere o vor avea televizoarele LCD, urmate de camerele foto si video, ramele foto digitale si echipamentele audio", a precizat Radu Apostolescu.
Dintre clientii magazinului online, 60% sunt persoane fizice si companii mici, iar 40% il reprezinta companiile mijlocii si mari. Printre companiile din portofoliul eMAG se numara Coca Cola, Nestle, Ernst & Young, Paynet si ING. Site-ul eMAG primeste 1.250.000 de vizite lunar, iar numarul de produse din oferta este de peste 11.000, compania tintind sa devina cel mai important retailer. eMAG a inaugurat anul acesta noi canale de comunicare online, cum ar fi blogul si forumul de discutii, astfel incat publicul tanar poate comunica direct cu echipa companiei.Piata de comert online din Romania va ajunge la 250 mil. euroPiata comertului electronic din Romania se va dubla in 2008, pana la 250 milioane euro, fata de preconizarile pe anul trecut, cand s-a ridicat la aproximativ 115 milioane de euro, datorita migrarii dinspre retailul clasic spre cel online, conform unor estimari realizate de compania eMAG. "Comparativ cu 2007, asteptam o dublare a pietei de retail IT&C online in 2008. Estimam ca anul trecut piata de comert online s-a ridicat la aproximativ 115 milioane de euro. Migrarea dinspre retailul clasic catre cel online va influenta cresterea pietei si anul acesta, iar acest proces va fi in continuare stimulat de cresterea ofertei de produse", a declarat directorul diviziei brand al eMAG.ro, Radu Apostolescu. Acesta a adaugat ca pe piata vor aparea si vor creste ca importanta si alti factori, pe langa modul mai usor de realizare a comenzilor, gama larga de produse si preturi competitive.
Referitor la piata comertului online din Romania, oficialii eMAG.ro se asteapta ca primele cinci magazine online din Romania sa acopere o cota totala de piata de peste 85%.
eMAG a fost infiintat in anul 2001 de companiile Dante International, care se adreseaza pietei de retail, si eMAG International, destinata atat firmelor mari, cat si firmelor mici si mijlocii. Magazinul online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre pionierii pietei de comert electronic din Romania. Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. Ponderea principala a vanzarilor este constituita de echipamentele IT&C, urmate de aparatura electronica: notebook-uri, produse LCD, LCD TV, monitoare si proiectoare, aparate foto si video, componente, solutii pentru imprimare.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.