Producatorul de software pentru business TotalSoft a inregistrat in 2007 o ascensiune a afacerilor de circa 40%, pana la 12,5 milioane euro, si estimeaza pentru acest an un avans de peste 30%, pana la 16,5 milioane euro, se arata intr-un comunicat al
Producatorul de software pentru business TotalSoft a inregistrat in 2007 o ascensiune a afacerilor de circa 40%, pana la 12,5 milioane euro, si estimeaza pentru acest an un avans de peste 30%, pana la 16,5 milioane euro, se arata intr-un comunicat al companiei.
"Pentru anul 2008, compania isi fixeaza ca target o crestere consolidata a vanzarilor cu peste 30%, pana la valoarea de 16,5 milioane de euro. Tot in 2008, TotalSoft intentioneaza sa lanseze sistemul Charisma Enterprise in Italia, sa promoveze puternic serviciul de consultanta in project management si sa creasca actuala oferta de produse si servicii a companiei", se mai arata in comunicat.
Compania a raportat pentru anul trecut un profit inainte de scaderea costurilor cu dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari de circa 2,5 milioane euro, in crestere cu aproape 55% fata de 2006, iar veniturile companiei, obtinute de pe piata romaneasca si din export, se incadreaza in estimarile managementului TotalSoft pentru anul fiscal care tocmai s-a incheiat.
Cele mai mari vanzari ale companiei au fost inregistrate pe produsul Charisma, care a adus companiei mai mult de jumatate din cifra de afaceri de 6,5 milioane de euro, urmate de comercializarea proiectelor de software customizat, dezvoltate atat pentru piata romaneasca, cat si pentru cea externa, dar si din vanzarea sistemului de project management Primavera (2,3 milioane de euro) si din proiecte de natura hardware. Cresterea semnificativa a cifrei de afaceri s-a datorat atat proiectelor noi, cat si finalizarii unor proiecte importante incepute in anul 2006, printre care se numara: Cosmote, Rodipet, Sedesa, Agroalim, Garrone, Contrascom Benta, Sunrise, Bravo Grup etc.
"Este de remarcat faptul ca anul trecut a fost cel mai bun an din istoria de pana acum a produsului Charisma Enterprise.
Acesta a devenit un reper in industrie, gradul de notorietate la care a ajuns datorandu-se in mare masura referintelor excelente. Numarul de clienti ai produsului a crescut cu peste 70 de companii. Şi pe piata externa sistemul Charisma si-a continuat expansiunea, castigand in 2007 proiecte precum BMW Rusia, Balkan Star Bulgaria, Scania Bulgaria sau NLB Bulgaria", se mai arata in comunicatul TotalSoft.
TotalSoft are in prezent un portofoliu de peste 1.100 clienti din zona publica si privata, din domeniile financiar-bancar, constructii, servicii, retail, industrie etc., castigati in cei 13 ani de activitate pe piata IT romaneasca si regionala. Printre proiectele de referinta create de TotalSoft se numara si sistemul e-licitatie, primul proiect guvernamental in domeniul licitatiilor publice, prin intermediul caruia au fost finalizate peste un milion de licitatii.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.