In lipsa unei ocupatii mai serioase, redactia Top Gear a verificat zilele astea daca se poate merge cu o decapotabila iarna. Surprinzator, raspunsul este da. Ba, mai mult decat atat, experienta poate fi chiar mai amuzanta decat vara, in inutilitatea ei. Desigur ca nu ai nici un motiv logic pentru care sa vrei sa mergi cu o Honda S2000 iarna. Desigur ca majoritatea dintre noi ar prefera confortul unui SUV cu roti mari de iarna si tractiune integrala, ca sa stea cat mai departe de noroiul de pe strazi. Si fara indoiala ca un cabrio devine o optiune de cumparare doar in momentul in care ai deja o masina sau chiar doua. Dar daca nebunia e prea mare si pasiunea prea puternica, exista si cateva puncte pozitive pentru o plimbare decapotat pe timp de iarna. In primul rand, o asemenea aventura te tine in forma, pentru ca trebuie sa dai serios la lopata inainte sa scoti masina de pe locul de parcare. In al doilea rand, experienta de a conduce un autoturism de 240 de cai-putere cu tractiune pe spate pe zapada este cel mai bun profesor de pilotaj. Daca nu exagerezi cu bravura, pe zapada poti invata destul de bine cand, de ce si mai ales in ce directie fuge o masina cu tractiune spate. Si, in al treilea rand, trebuie spus ca mitul cu frigul pe care-l induri din cauza acoperisului textil este complet neadevarat. Din cauza ca habitaclul este foarte mic, in diminetile cu -10 grade totul se incalzeste mult mai repede. Iar daca pleci cumva decapotat pe 0 grade si nu mergi foarte repede, ai sanse sa nici nu afli cum e afara, pentru ca la S2000 exista un mod care directioneaza aerul cald astfel incat sa se creeze o perdea protectoare pentru pasageri. Bine-bine, dar ce faci daca vrei sa mergi un pic mai tare de 40 de km la ora? Iti cumperi o casca, desigur.