Consilierii municipali au aprobat in sedinta de joi infiintarea unui birou permanent al Municipiului Bucuresti la Bruxelles, care va asigura relationarea administratiei publice locale din Capitala cu institutiile europene din domeniul administratiei. Potrivit proiectului de hotarire aprobat de consilierii municipali, biroul va avea un singur post, pentru care municipalitatea urmeaza sa organizeze concurs. Cel care va ocupa acest post va fi in contact direct cu institutiile europene din domeniul administratiei. Viitorul birou al municipalitatii de la Bruxelles va trimite saptaminal un raport Primariei Capitalei referitor la activitatea comunitara. Totodata, reprezentantul Primariei Capitalei la Bruxelles va participa la intilnirile si grupurile de lucru organizate de Comitetul Regiunilor, Comisia Europeana si Parlamentul European, unde va expune punctele de vedere ale autoritatilor locale din Romania, atunci cind se demareaza noi proiecte de directive si regulamente, la pregatirea reuniunilor Comitetului Regiunilor. Acesta se va ocupa si de organizarea vizitelor reprezentantilor Primariei Capitalei la Bruxelles.