Am vazut-o, pe Realitatea TV, la emisiunea „Cartea bate filmul", pe Ana Maria Prodan.

Vorbea despre romanul „Planeta maimutelor" cu niste cuvinte din foarte multe litere, din categoria celor care ii plac lui Patapievici, iar un voice over ii dadea replica, comentind filmul cu acelasi nume. Cineva mi-a povestit ca a vazut-o, in aceeasi emisiune, pe Floriana Jucan, prezentind o alta carte. Foarte interesanta si cel putin ciudata ideea ca niste personaje care au treaba cu orice altceva in afara de carti sa vorbeasca la televizor despre literatura, insa cred ca a presupus cheltuieli destul de mari. Fac pariu ca impresarul de fotbal Ana Maria Prodan n-a reusit sa lectureze cuvintele alea complicate pina nu i s-a achizitionat un prompter special, superinteligent, capabil sa faca cel putin trei chestii esentiale: 1. sa afiseze corpuri de litera de marimea ghetelor lui Dica; 2. sa detecteze orice semn de plictiseala, de diminuare a atentiei si de alunecare spre somn a prezentatoarei; 3. sa emita niste substante chimice care s-o readuca la starea de trezie.

Cu ocazia festivitatii televizate de aniversare a doi ani de la lansarea postului pentru femei Euforia, am aflat o chestie foarte interesanta: exista „barbatul Euforia".

Pe cuvint ca exista, altfel nu s-ar fi insistat pe acest concept si nu s-ar fi organizat si un concurs pentru desemnarea celui mai tare dintre ei. Ce ma intreb, dupa ce am luat la cunostinta de existenta „barbatului Euforia": Oare exista si „barbatul Antena 3"? Dar „barbatul TVR Cultural", „barbatul Teleshopping", „barbatul HBO", „barbatul OTV", „barbatul Fox Kids" si „barbatul Taraf"? Cre’ ca exista si astia, n-au cum sa nu existe, ar fi impotriva logicii. O problema ar fi doar cu „barbatul Acasa". Care, cu siguranta, nu poate fi intilnit decit in varianta „tirziu Acasa".