Noul cotidian economic al grupului Intact apare astazi pe piata romaneasca. Directorul general al publicatiei Financiarul este Gabriela Vranceanu Firea.


Jurnalul National: Care sunt obiectivele pe care si le propune Financia

Noul cotidian economic al grupului Intact apare astazi pe piata romaneasca. Directorul general al publicatiei Financiarul este Gabriela Vranceanu Firea.

Jurnalul National: Care sunt obiectivele pe care si le propune Financiarul pana la sfarsitul anului, sa zicem? Gabriela Vranceanu Firea: Cucerirea pietei media financiare zilnice, pentru ca pe cea saptamanala am cucerit-o cu echipa Saptamanii Financiare. Avem de partea noastra trei atuuri: un trust puternic, o echipa valoroasa, energie pentru a ne impune ca lideri.

Financiarul o sa vrea sa raspunda si la intrebarea "De ce se intampla", precizai intr-un comunicat. Nu este o intrebare prea grea sau care NU are neaparat raspuns... (poate ca nu totdeauna ce se intampla in economie are logica). Da si nu, in contextul in care sunt si foarte multe previziuni si analize de care publicul nu tine cont. Spre exemplu, daca romanii ar fi avut cultura economica, nu ar mai fi confundat cu ani in urma un fond de investitii cu o banca garantata de stat. Aici este diferenta. Macar sa tina cont de ceea ce scriem noi, si cititorii nostri vor fi feriti de turbulente majore in bugetele personale.

Lider Cum se situeaza Financiarul intre Business Standard si Ziarul Financiar, din punct de vedere al targetului? In scurt timp vom deveni lideri pe piata cotidienelor de business. Respectam munca publicatiilor concurente, dar ne ferim sa facem anumite paralelisme. Noi am aparut in contextul in care era necesar inca un astfel de cotidian, poate si pentru ca publicul a constatat o anumita rutina. Ca om de presa, de 17 ani, imi respect colegii, in special pe cei din presa economica. Apreciez ceea ce au facut pana acum, mai ales ca unii dintre ei au fost deschizatori de drumuri. Dar suntem in 2008, maine-poimaine in 2010, vremurile s-au schimbat, asa ca era timpul unui nou cotidian de business.

Ziarul va beneficia de inserturi-bonusuri (CD-uri, carti, DVD-uri), atat de populare in ultima vreme? Probabil, la un moment dat.

In incheiere, o intrebare semipersonala: cum ai sa poti, avand in vedere emisiunea si revistele, Observatorul etc. Renunti la ceva sau... mai e loc? Totul este cum iti planifici viata si timpul. Sunt persoane care fac mult mai multe decat mine si sunt gata sa preia noi proiecte. Deviza mea este sa nu ma las coplesita de propria importanta. Sunt un om care munceste mult, dar care a avut si foarte mult noroc, acela de a fi remarcata de oameni minunati, dar si profesionisti in domeniul media, care mi-au dat aceasta sansa, de a fi unul din publisherii trustului de presa Intact. Nimic mai mult. Si, ce-i drept, ma ajuta foarte mult si familia, care intelege programul meu dificil. In rest, totul decurge normal, pentru ca am pornit de jos in presa, acum 17 ani, am trecut toate etapele, pe rand, fara salturi spectaculoase si deci, sper, fara coborari ametitoare.

32 de pagini, compactPotrivit NewsIn, care o citeaza pe Gabriela Vranceanu Firea, ziarul va aparea in 32 de pagini, format compact. Financiarul va fi 80% color si va avea un pret de 2 RON, iar formatul este descris de Gabriela Firea drept "unul dinamic, tineresc, usor de citit si la cafeaua de dimineata, dar si la birou". Desi conducerea noului cotidian este aceeasi cu cea a Saptamanii Financiare, cei 55 de redactori si 30 de colaboratori lucreaza numai pentru cotidian. Directorul general precizeaza ca Financiarul este publicat de SC Media Casa Press, parte a trustului Intact, actionar majoritar si presedinte fiind Camelia Voiculescu. "Eu administrez aceasta firma, sunt actionar minoritar si girez functia de director general. Director executiv al societatii este Radu Preda, director de productie - Sorin Stoian, iar director de marketing - Dan Tudoroiu. Redactorul-sef al Financiarului este Edward Pastia", spune Gabriela Firea. Directorul publicatiei precizeaza ca marketingul si PR-ul pentru perioada de lansare "sunt asigurate in house, ne-am construit propriul departament, cu profesionisti in domeniu. Regia de vanzari care va manageria spatiul publicitar este Media Consulta, condusa de Mihai Craiu, cu care avem contract pe trei ani".


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.