Vanghelionul nu-i o afacere rea. Firmele de catering iau un ban gramada, impresarii il scot din frigider pe Tom Jones, cu un comision barosan, iar PSD-ul aduna capital electoral. Una e sa vada publicul cum se bat liderii partidului, alta sa observe cum se pupa primarul rosu cu masele la Perinita. Nici mass-media nu a scapat chilipirul. Vanghelie chiar s-a mirat in direct, la tv, ca au aparut carcotasi, de vreme ce el “a facut parte” presei cu vreo 500 de bilete. Dar toate astea nu au importanta, ce conteaza e sa fie multumiti alegatorii. Cu banii de Revelion, Primaria putea sa renoveze o scoala (scuze, dom' primar, nu e nici o aluzie!). Sau sa termine de varuit blocurile spoite doar la strada. Ori sa ajute cateva sute de nevoiasi sa treaca iarna. Contribuabilul din sectorul 5 a decis insa ca asa si nu altfel trebuie folosit “creditul” municipalitatii. Doar l-a validat prin alegeri, in 2004, pe primarul care a impus Vanghelionul ca brand.