Conducerea ING Fond de Pensii spune ca rezultatele au depasit asteptarile.

ING Fond de Pensii a atras in primele trei luni de la lansarea campaniei de aderare la sistemul de pensii private obligatorii peste un milion de clienti si estimeaza ca va ajunge pina la 17 ianuarie la 1,3 milioane de participanti, depasind previziunile initiale, a anuntat miercuri compania. „ING Fond de Pensii si-a majorat obiectivele de vinzare si prognozam ca vom ajunge la 1,3 milioane de clienti la finalul perioadei de aderare (n.r. - 17 ianuarie 2008)", a declarat directorul general al companiei, Radu Vasilescu. Reteaua companiei numara 44.862 de agenti de marketing autorizati, pensiile private ING fiind disponibile, de asemenea, printr-o retea de 20 de brokeri, precum si in oficiile Postei Romane. Campania de aderare la Pilonul II se desfasoara in perioada 17 septembrie - 17 ianuarie, timp in care angajatii cu virste sub 35 de ani, impliniti pina la 31 decembrie 2007, sint obligati sa adere la un fond de pensii obligatorii administrate privat. Cei care nu si-au exprimat optiunea in acest interval vor fi distribuiti aleatoriu la companiile autorizate.

Compania ocupa primul loc in topul firmelor de pensii administrate privat (Pilonul II). Cele 18 fonduri care activeaza pe piata pensiilor private obligatorii apartin ING, Allianz-Tiriac, Generali, Aviva, Interamerican, AIG, BT Aegon, BCR, BRD, Omniasig, Bancpost, OTP, Prima Pensie, KD, MKB Romexterra, AG2R, Zepter si Marfin.