Piata romaneasca de PR, excluzand event management-ul, va creste anul viitor cu cel putin 30% fata de 2007 pana la o valoare de aproximativ 25 de milioane de euro, informeaza un comunicat al agentiei 4ACE.
Printre domeniile care vor influenta ac
Piata romaneasca de PR, excluzand event management-ul, va creste anul viitor cu cel putin 30% fata de 2007 pana la o valoare de aproximativ 25 de milioane de euro, informeaza un comunicat al agentiei 4ACE.
Printre domeniile care vor influenta aceasta evolutie se situeaza PR-ul online, ce va avea o ascensiune peste 50 de procente in 2008, clientii fiind din ce in ce mai interesati de o prezenta cat mai vizibila in spatiul virtual, prin campanii complexe care sa imbine mijloacele traditionale de transmitere a mesajului cu cele neconventionale oferite de campaniile web. "Avem deja semnale puternice din partea clientilor agentiei cu privire la implementarea unor campanii complexe de comunicare online in 2008.
Companii precum Richter Gedeon, Flamingo International sau Indesit Company au fost deschise in 2007 pentru implementarea unor astfel de solutii, pe langa cele deja clasice de ATL si BTL", declara Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity.
Motoarele acestei cresteri in 2008 sunt reprezentate de cresterea economica estimata, intrarea pe piata a altor jucatori, atat in PR, cat si in alte domenii de activitate, stabilizarea brandurilor intrate pe piata din Romania in 2007 si implicit stabilirea unor strategii de comunicare integrate. Eficienta unei campanii de comunicare este influentata atat de stabilirea mixului optim de comunicare, cat si de continuitatea in transmiterea mesajelor, care ofera pe de o parte agentiei un flux continuu si clientului o crestere permanenta a beneficiilor de imagine.
"Daca cel mai mare succes in 2007 l-au avut serviciile de publicity si media relations, credem ca in 2008 acest loc va fi ocupat de comunicarea online si CSR", a adaugat general managerul 4 ACE. Agentia 4 ACE este specializata in PR si publicity ca mijloace principale de comunicare a imaginii de companie si de produs. Experienta 4 ACE in promovarea imaginii de companie si de produs implica o foarte buna cunoastere a mass-media, organizarea de ample campanii de promovare de produs si corporate, realizarea de strategii de comunicare si imagine, organizarea de evenimente de promovare. Agentia este, la ora actuala, singura din Romania aflata in proces de certificare ISO, pentru managementul calitatii aferent serviciilor oferite.
Din portofoliul actual al agentiei fac parte Flamingo Group, Richter Gedeon, Indesit Company, Paper Plus, Şapte Seri, Genius, iNES Group, Dermastyle.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.