Furai dezvolta in continuare linia unica de design Nagare (termen japonez ce semnifica ideea de "curgere"), pe care o transforma intr-un concept bazat pe un model competitional din American Le Mans Series (ALMS). Vehiculul foloseste sasiul Courage C65, lansat de companie in ALMS in urma cu doar doua sezoane competitionale, precum si motorul rotativ de 450 CP cu trei rotoare, care il deosebeste de orice alt model din categorie.
Franz von Holzhausen, directorul de Design pentru Mazda in America de Nord, a declarat: "Furai estompeaza intentionat barierele care separau in mod traditional masinile sport de serie de cele pentru curse. In trecut, exista o diferentiere clara intre automobilele de curse si cele sport autorizate pentru circulatia pe drumurile publice - asa-numitele 'supercar-uri>>. Furai elimina aceasta diferentiere intr-un fel in care niciun alt model nu a facut-o pana acum".
Linia de design recunoscuta a modelului Mazda Nagare descrie curgerea apei, a aerului, a oamenilor sau a lucrurilor care se indreapta intr-o anumita directie. Mazda Nagare este in sine o curgere, cu un stil personal si plin de continut. La Mazda Furai, design-ul invoca o dorinta puternica de a detine tot ceea ce reprezinta aceasta masina.Noua Mazda RX-8Beneficiind de un design sport improspatat, de manevrabilitate, acceleratie, calitate si dotari imbunatatite, noua Mazda RX-8 continua sa fie o masina sport reprezentativa, care ilustreaza faptul ca motorul rotativ inca este un element foarte important in strategia de viitor Mazda.
Inca de la lansarea sa in 2003, Mazda RX-8 a fost perceputa drept o masina sport autentica, care in plus oferea o structura cu patru locuri si patru usi complet noua, imbinand astfel valorile unei masini sport cu confortul pasagerilor si placerea condusului.
Echipat cu singurul motor rotativ din lume produs in serie, RX-8 este succesorul spiritual al modelului Cosmo 110S din 1967 - primul vehicul de serie ce avea sub capota acest tip de propulsor. Cu aproape doua milioane de exemplare vandute si dupa legendarul triumf al companiei la "Cursa de 24 de Ore" de la Le Mans (Mazda este singurul brand japonez care a castigat vreodata aceasta cursa clasica de anduranta), motorul rotativ constituie singurul element mentinut de catre Mazda in structura initiala si in prezent.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro