Sensuri si culoare unice sau intersectii "inteligente" sunt doar doua puncte din planul de fluidizare al Capitalei. Pana la punerea in practica a celebrului management al traficului, cele mai fierbinti puncte ale orasului pot fi resuscitate de Politi
Sensuri si culoare unice sau intersectii "inteligente" sunt doar doua puncte din planul de fluidizare al Capitalei. Pana la punerea in practica a celebrului management al traficului, cele mai fierbinti puncte ale orasului pot fi resuscitate de Politia Rutiera.


Fluidizarea traficului in Bucuresti pare o problema  de nerezolvat. Solutii ar fi, numai ca nu trebuie aplicate dupa ureche. "Orasul nu se poate mari sau micsora in functie de sarbatori. Va fi nevoie de prezenta agentilor de circulatie in strada. Am cerut Comisiei Tehnice de Circulatie sa avizeze toate propunerile venite de la sectoare privind imbunatatirea conditiilor de trafic. Nu poti sa rezolvi altfel aceasta problema a Capitalei pentru ca s-ar putea ca sensul unic din Sectorul 1 sa fie opus sensului unic de pe alta strada din Sectorul 2, care vine in completare", a spus primarul Adriean Videanu. Primarul general a anuntat ca la data de 30 noiembrie a fost depus la Primarie Planul de Transport Urban al Bucurestiului, care a studiat conditiile initiale si simularile fluxurilor de trafic pana in anul 2027, plan necesar optimizarii proiectelor de infrastructura a Capitalei. Potrivit studiului, vor fi cinci zone de penetratie pentru care proiectele vor fi corelate de la intersectiile Lujerului, Razoare, Piata Sudului, Piata Victoriei si Sos. Iancului pana la intersectia cu Sos. Mihai Bravu. "Va exista o corelare directa a introducerii sensurilor unice cu interzicerea virajelor de stanga", a explicat Videanu.


OCOLITI CENTRUL! Saptamana trecuta a fost avizata intersectia de la Razoare care, pe baza simularilor facute si aprobate de Bri-gada Politiei Rutiere, introduce in acel sens giratoriu si Strada Locotenent Gaina, astfel incat sa se fluidizeze circulatia in zona. Videanu a mai anuntat ca Primaria are in implementare programul de montare de panouri de orientare, pana in prezent fiind montate 77 de panouri de semnalizare a cartierelor Capitalei din cele 300. "Sunt foarte multi care tranziteaza Bucurestiul si, din lipsa de informatii, aleg drumul pe care-l stiu de-o viata. Ei trebuie sa ajunga neaparat la Universitate sau la Gara, pentru ca de acolo stiu sa ajunga la adresa finala", a mai spus Videanu. Municipalitatea a inceput si montarea de panouri cu indicatoare turistice si console cu intrarile si iesirile din Capitala.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.