In perioada sarbatorilor, vanzarile vor creste cu 50%Carrefour Romania se asteapta la afaceri de peste 800 milioane de euro anul acesta, cu 30% mai mult fata de 2006, iar pentru anul viitor spera sa atinga pragul de un miliard, a declarat directorul
In perioada sarbatorilor, vanzarile vor creste cu 50%Carrefour Romania se asteapta la afaceri de peste 800 milioane de euro anul acesta, cu 30% mai mult fata de 2006, iar pentru anul viitor spera sa atinga pragul de un miliard, a declarat directorul general al companiei, Jacobo Caller. "Anul acesta, cifra noastra de afaceri va depasi 800 milioane de euro, urmand ca anul viitor sa trecem de pragul de un miliard de euro", a mai spus oficialul companiei. Jacobo Caller a explicat ca afacerile estimate pentru anul acesta vor fi realizate fara a lua in calcul vanzarile Artima, deoarece retailerul francez asteapta inca o decizie a Consiliului Concurentei pentru preluarea lantului de supermarketuri Artima, si prin urmare previziunile sunt facute doar pentru Carrefour. "Dupa Craciun speram sa avem raspunsul Consiliului Concurentei privind preluarea lantului Artima", a declarat Caller.
Compania a semnat un acord de preluare a lantului de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati, care se vor adauga unei suprafete de circa 80.000 metri patrati spatiu comercial operat de Carrefour in tara (un hipermarket Carrefour are in mod normal o suprafata cuprinsa intre 8.000 si 10.000 metri patrati).Carrefour nu va creste pretul produselor alimentare de sarbatoriRetailerul a declarat ca nu va majora preturile la produsele alimentare in perioada sarbatorilor de iarna, chiar daca producatorii vor scumpi anumite produse, cum ar fi cele lactate.
"In magazinele noastre, in perioada sarbatorilor de iarna, nu se vor majora preturile produselor alimentare, indiferent de majorarile anuntate de producatori. Vrem ca toti clientii care ne calca pragul in aceasta perioada sa beneficieze de preturi similare cu cele practicate pana acum.
Pentru aceasta ne mentinem marja de profit foarte mica, a se citi zero, dar purtam si discutii cu furnizorii pentru a obtine preturi mici", a declarat directorul de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai, citat de NewsIn.
Reprezentanta Carrefour a spus ca o eventuala scumpire ar putea duce la scaderea vanzarilor.
"Automat, orice crestere de pret atrage scaderea vanzarilor, pentru ca romanii nu au o putere de cumparare foarte mare. Interesul nostru este sa mentinem preturile in toate hipermarketurile din reteaua Carrefour", a explicat Andreea Mihai.
Producatorii au anuntat ca pretul laptelui va creste cu 10%-15%, din cauza scumpirii furajelor si a carburantilor. In schimb, producatorii de carne de porc au informat recent ca nu vor creste pretul carnii de porc in perioada sarbatorilor de iarna.
Principalii operatori de hipermarketuri de pe piata romaneasca de retail estimeaza in luna decembrie o crestere a vanzarilor cu cel putin 50%, comparativ cu rulajul inregistrat intr-o luna obisnuita, in special la produsele specifice sarbatorilor.In aceasta saptamana se va inaugura un hipermarket in BrailaCompania a investit 25 de milioane de euro intr-un hipermarket care va fi inaugurat joi, 13 decembrie, in orasul Braila.
"Noul hipermarket va avea o suprafata de 13.000 metri patrati, din care 8.000 metri patrati sunt spatiul destinat vanzarii. Complexul va beneficia de 600 de locuri de parcare in momentul deschiderii, la care se vor mai adauga alte 600 de locuri, dupa finalizarea construirii parcarii", a mai spus Andreea Mihai.
Reprezentanta companiei a mai spus ca hipermarketul de la Braila este cel de-al 11- lea din reteaua Carrefour din Romania si va avea 600 de angajati.
Carrefour a deschis in octombrie, in centrul comercial Polus din Cluj, al zecelea hipermarket din tara, dupa o investitie de 20 milioane euro. Hipermarketul Carrefour din Cluj are o suprafata de vanzare de 8.400 metri patrati si o galerie comerciala cu peste 200 de magazine. Tot in octombrie, Carrefour a deschis la Iasi primul hipermarket din Moldova, in centrul comercial Felicia, dupa o investitie de 20 milioane euro.
Grupul Carrefour are peste 12.500 de magazine in toata lumea si 456.000 de angajati, in 30 de tari. Cifra sa de afaceri in 2006 a fost de 97,4 miliarde de euro. Carrefour a realizat in Romania anul trecut o cifra de afaceri de 609 milioane euro, cu o crestere de 39% fata de 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro.
Grupul Carrefour avea pe plan mondial in septembrie 1.108 hipermarketuri, 2.659 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip "hard-discount" si alte peste 4.700 de magazine mai mici.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.