Stimate Domnule  Ministru de Finante,

Va scriu  privind imposibilitatea de a contacta o institutie a statului care ar trebui sa fie in serviciul cetatenilor si nu sa-i batjcoreasca tratandu-i cu cea mai mare indifere
Stimate Domnule  Ministru de Finante,

Va scriu  privind imposibilitatea de a contacta o institutie a statului care ar trebui sa fie in serviciul cetatenilor si nu sa-i batjcoreasca tratandu-i cu cea mai mare indiferenta si lipsa de respect.


Nici unul  dintre urmatoarele numere de contact de pe un site oficial al ANRP  http://www.anrp.gov.ro/html /contact.html  (institutie care este in subordinea Ministerului de Finante, dupa cum mi s-a comunicat de catre centralista Palatului Victoria - desi pe site-ul ANRP apare  Canceleria Primului Ministru) - nu poate  fi contactat.

 
Asta nici macar din sediul institutiei sau incercand ore in sir, zile in sir, saptamani in sir, Explicatia consilierului: "Da, stim, dar nu avem ce sa facem, nimeni nu raspunde". In plus, nimeni dintre consilierii cu rol de "consiliere" privind diferitele probleme ale omului de rand nu e in stare sa iti ofere cea mai simpla lamurire.  

 
Acestea ar fi problemele generale. In ceea ce priveste problema mea, a omului de rand, se pare ca nimeni nu imi poate explica de ce nu se face  plata celei de-a doua transe de despagubiri, in conditiile in care, conform legii, ultima zi de plata este 31 decembrie 2007 (prima transa s-a platit in 2 octombrie 2006). Plata se face in doi ani consecutivi de la hotarare.  Mentionez DOSARUL ESTE COMPLET, VERIFICAT, PROPUS PENTRU PLATA. Legea in discutie: Legea nr.290 din 27 iunie 2003 pentru promulgarea Legii privind acordarea de despagubiri sau compensatii cetatenilor romani pentru bunurile proprietate a acestora, sechestrate, retinute sau ramase in Basarabia, Bucovina de Nord si Tinutul Herta, ca urmare a starii de razboi si a aplicarii Tratatului de Pace intre Romania si Puterile Aliate si Asociate, semnat la Paris la 10 februarie 1947.

 
Consilierul respectiv mi-a spus ca a propus plata dar ca nu poate verifica daca cumva nu s-a gresit contul sau alte detalii financiare care m-ar fi putut impiedica sa primesc banii. Totodata nu imi poate garanta  ca vor intra in cont banii anul acesta. Conform legii, nu imi poate explica nici o procedura pe care, ca si cetatean al Romaniei, am dreptul sa o stiu, "Nu intelege nimic, dar ma intelege pe mine". Nu are nume pentru ca e functionar public......nu are solutii, nu are respect, nu are nimic.... Iar vicepresedintele Remus Baciu citeste ziarul, supervizand activitatea tuturor consilierilor... dar nu da audiente.

Asta e o scurta poveste ....


Va rog raspundeti-mi si indicati-mi un numar de telefon unde pot vorbi cu cineva competent .E dreptul meu ca in spatiul acordat audientelor telefonice sa-mi raspunda cineva la telefon. Acest email este capatul rabdariii  Raspundeti-mi va rog sau imi voi exprima opinia public (sa ma asculte cineva) din moment ce, celor carora le-am acordat credit nici macar nu se sinchisesc sa raspunda unui simplu telefon zile, saptamani  in spatiul acordat cetateanului.

Nu cred ca undeva in Europa asta, in care am intrat, "omul de rand " este astfel tratat.

Oana Neagu


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.