Producatorii de alimente pentru copii au comis 3.000 de greseli anul trecut, se arata intr-un raport al World Health Assembly(WHA). Organizatia atrage atentia asupra marketingului agresiv promovat de marile companii de produse pentru copii. Companiil
Producatorii de alimente pentru copii au comis 3.000 de greseli anul trecut, se arata intr-un raport al World Health Assembly(WHA). Organizatia atrage atentia asupra marketingului agresiv promovat de marile companii de produse pentru copii. Companiile au numai de castigat, Euromonitor anun­tand profituri de 597 de milioane de lire sterline numai in Franta, in 2006.   REGLEMENTARI. Pentru a se evita astfel de probleme, UE a reglementat modalitatile in care se poate face publicitate alimentelor destinate copiilor mici. Acestea se regasesc in Directiva 2006/141/EC. Una dintre reglementari le cere produ­catorilor sa nu mai foloseasca imagini cu mame alaptand pe ambalajele de lapte praf. Au­toritatile engleze au luat masuri mult mai drastice, per­mitand foarte putine recomandari de sanatate pe produsele pentru copii.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.