Schneider a adaugat ca, pentru anul viitor, compania are ca obiectiv pastrarea ponderii veniturilor generate de Romania in totalul obtinut in Europa Centrala si de Est.
"Vrem sa pastram si pentru anul viitor un ritm de crestere de 25% pentru aceasta regiune", a adaugat oficialul Allied Telesis.
Cea mai mare pondere in vanzarile Allied Telesis Romania, respectiv 30%, a fost generata de echipamentele electronice de retea switch. "Principalii nostri clienti provin din sectorul telecomunicatiilor", a precizat directorul reprezentantei locale, Dragos Marinescu.
Romania este a doua piata de desfacere ca marime, din Europa Centrala si de Est, fiind precedata de Rusia, care genereaza 36% din afacerile companiei. "In aceasta regiune, suntem prezenti in 26 de state", a adaugat Schneider. Compania si-a deschis reprezentanta oficiala in Romania in 2002, iar in primavara anului 2005 a deschis un call center la Iasi. Produsele Allied Telesis sunt distribuite pe piata locala prin partenerii Genesys, MB Distribution si Tornado. Principalii competitori sunt companiile Cisco si Nortel.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro