Compania Allied Telesis Romania, reprezentanta producatorului japonez de echipamente electronice de retea, estimeaza pentru anul urmator o crestere de circa 25% a cifrei de afaceri, pana la nivelul de opt milioane de dolari, nivel inregistrat si in anul curent. "Romania este foarte importanta pentru afacerile noastre din Europa. Piata locala detinea, in primele 11 luni ale anului, o pondere de 13% din totalul afacerilor noastre din Europa Centrala si de Est, care estimam ca se va ridica la 40 milioane dolari", a declarat ieri directorul diviziei de distributie regionala a Allied Telesis, Liba Schneider, citat de Mediafax.
Schneider a adaugat ca, pentru anul viitor, compania are ca obiectiv pastrarea ponderii veniturilor generate de Romania in totalul obtinut in Europa Centrala si de Est.
"Vrem sa pastram si pentru anul viitor un ritm de crestere de 25% pentru aceasta regiune", a adaugat oficialul Allied Telesis.
Cea mai mare pondere in vanzarile Allied Telesis Romania, respectiv 30%, a fost generata de echipamentele electronice de retea switch. "Principalii nostri clienti provin din sectorul telecomunicatiilor", a precizat directorul reprezentantei locale, Dragos Marinescu.
Romania este a doua piata de desfacere ca marime, din Europa Centrala si de Est, fiind precedata de Rusia, care genereaza 36% din afacerile companiei. "In aceasta regiune, suntem prezenti in 26 de state", a adaugat Schneider. Compania si-a deschis reprezentanta oficiala in Romania in 2002, iar in primavara anului 2005 a deschis un call center la Iasi. Produsele Allied Telesis sunt distribuite pe piata locala prin partenerii Genesys, MB Distribution si Tornado. Principalii competitori sunt companiile Cisco si Nortel.