Premiul "Van of the year 2008" a fost castigat de un produs comercializat sub trei branduri si produs la uzina comuna, Sevel. Sevel este un joint-venture intre PSA si Fiat, iar grupul denumit "Light Sevel", cel care a castigat prestigiosul premiu, es
Premiul "Van of the year 2008" a fost castigat de un produs comercializat sub trei branduri si produs la uzina comuna, Sevel. Sevel este un joint-venture intre PSA si Fiat, iar grupul denumit "Light Sevel", cel care a castigat prestigiosul premiu, este compus din vehiculele Fiat Scudo, Peugeot Expert si Citroen Jumpy.
Un juriu format din jurnalisti de specialitate din 20 de tari a acordat acestui produs 108 puncte dintr-un maxim de 140, castigand confortabil in fata celui de-al doilea candidat clasat, Renault Kangoo. Presedintele juriului, Peter Wieman, a explicat: "Noul vehicul este o imbunatatire majora a precedentului model. Acesta ne-a dovedit ca este capabil de performante deosebite in ceea ce priveste confortul la rulare, sistem de franare si consum de combustibil".
Inca din 1992, acest titlu anual este decernat de un juriu alcatuit din jurnalisti specializati, reprezentand 20 de tari europene.
Juriul a apreciat in mod deosebit caracteristicile dinamice, confortul si manevrabilitatea indiferent de incarcatura, precum si disponibilitatea unei suspensii pneumatice.
Premiul recompenseaza in acelasi timp varietatea de caroserii, oferita de cele doua inaltimi si ampatamente, posibilitatea de a alege doua volume de incarcare cuprinse intre 5 si 7 m3 si incarcatura utila de la 1.000 pana la 1.200 kg. Gama Sevel incearca sa combine cu succes performantele, manevrabilitatea si confortul unui automobil cu rentabilitatea si calitatile unui autovehicul comercial usor. Astfel, produsul SEVEL are o arhitectura asemanatoare aceleia a unui MPV, o tinuta buna de drum, manevrabilitate si confort comparabile cu cele ale unei masini de familie.
Capacitatea si sarcina utila au crescut, la fel ca nivelul de siguranta si durabilitatea. Volumul de incarcare este acum situat intre 5 si 7 m3, in functie de varianta, iar sarcina utila este cuprinsa intre 1.000 si 1.200 kg.
Inaltimea vehiculului este una redusa (mai putin de 1.90 m pentru modelele cu suspensie pe aer comprimat), ceea ce permite accesul in parcari in care multe autovehicule comerciale nu au acces. Podeaua de incarcare are o inaltime de doar 49 cm, care usureaza operatiunile de incarcare si descarcare. Noul produs este solutia potrivita pentru a acoperi o gama larga de aplicatii si tipuri de transport.
Seria SEVEL cuprinde multiple variante care includ: versiuni destinate transporturilor de marfa, versiuni destinate transportului de persoane si baze pentru diverse echipari si conversiuni; doua variante de ampatamente (scurt - 3 metri si lung - 3,12 metri); doua tipuri de inaltime (standard de 1,89 m cu suspensie pe aer - 1,94 m cu suspensie clasica si inalta de 2,20 m cu suspensie pe aer - 2,28 m cu suspensie clasica), doua lungimi ale spatiului de incarcare (2,25 m si 2,58 m), doua inaltimi interioare (1,45 m si 1,75 m), trei volume utile (5 m3, 6 m3 si 7 m3) si podele de incarcare cu inaltimi cuprinse intre 49 si 56 cm. Pe langa variantele de tip furgon, noua gama SEVEL cuprinde si mai multe versiuni de vehicule destinate transportului de pasageri care sunt disponibile in trei variante de echipare.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.