Desi este considerata una dintre cele mai mari parcari din Capitala, la Casa Presei, numarul masinilor, ca de altfel si numarul tamponarilor cresc de la o zi la alta. Haosul este cu atat mai mare cu cat in zona, indicatoarele si marcajele rutiere lip
Desi este considerata una dintre cele mai mari parcari din Capitala, la Casa Presei, numarul masinilor, ca de altfel si numarul tamponarilor cresc de la o zi la alta. Haosul este cu atat mai mare cu cat in zona, indicatoarele si marcajele rutiere lipsesc cu desavarsire.

Operatiunea schimbatul bordurilor de lux  si asfaltarea  aleilor  a ajuns si la Casa Presei. Nimic de zis! Deja ne-am obisnuit cu peisajul, iar initiativa este laudabila. Insa nimeni, nici o minte "luminata" nu s-a gandit sa mareasca si spatiul  destinat parcarii, care pe zi ce trece este tot mai sufocata de numarul in continua crestere al autovehiculelor. Lucru deloc surprinzator daca ne gandim ca in acest moment, imobilul, ce se intinde pe 23.000 mp, cuprinde peste 6.000 de incaperi in care lucreaza peste 3.000 de persoane, alte 7.000 fiind zilnic in trecere. Locul pietrei cubice a fost luat de asfalt, astfel ca de-acum trebuie sa ne asteptam la adevarate raliuri pe aleile ce imprejmuiesc Casa Presei. Asta mai cu seama ca nu exista nici un indicator rutier in zona, nici o trecere de pietoni sau vreun limitator de viteza. Iar regula prioritatii de dreapta este aplicata de fiecare cum crede de cuviinta. Si va dati seama ce se intampla cand la volan este vreun stangaci...


"Daca tot se lucreaza putea sa se ia in calcul si marirea parcarii. Normal ca nu avem unde sa ne lasam masinile. Suntem din ce in ce mai multi angajati in cladirea de la Casa Presei. Iar daca ne lovim masina, chiar si pentru o simpla zgarietura, trebuie sa mergem la Accidente Usoare, unde stam la cozi uriase", ne-a declarat unul dintre sutele de soferi nemultumiti.


PLANURI SI SCHITE. In parcarea de la Casa Presei, tamponarile sunt in floare. Pe langa lucrarile care de doua saptamani incurca si mai mult circulatia, nu gasesti nici urma de marcaje sau  indicatoare rutiere care ar mai ghida cat de cat conducatorii auto. Dorind sa aflam cum, cand si in ce conditii se pot instala astfel de indicatoare care sa ajute fluidizarea traficului (si nu ne referim doar la perimetrul de la Casa Presei), am descoperit o intreaga poveste de "cascadorii rasului". Sa nu credeti ca lucrurile sunt atat de simple  cum ar parea la prima vedere. Dimpotriva. Mai repede  am schimba borduri in vreo sapte cartiere, decat sa instalam cateva indicatoare! Trebuie sa dai atatea explicatii si sa faci atatea schite, incat pana la urma te cam lipsesti. Acesta este probabil unul dintre motivele pentru care in  Capitala in unele zone marcajele rutiere sunt cand  acoperite de copaci, cand trantite de vant, inexistente sau amplasate prost.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.