Precum gaina din poveste care lasa o margica in cuibar si cotcodaceste apoi ore intregi de parca ar fi facut un ou de strut, politicienii nostri se calca in picioare in fata camerelor de luat vederi pentru a face declaratii sforaitoare ori de cate ori mai “inaugureaza” 100 de metri de drum. Scena s-a repetat ieri dimineata, cand un alai imens, in frunte cu insusi premierul Tariceanu si ministrul transporturilor, Ludovic Orban, s-a pogorat pe cel de-al doilea pasaj de pe DN1 pentru a-l inaugura. Desigur, taierea panglicii n-a fost decat un pretext pentru noi atacuri otravite la adresa dusmanilor politici, precum si un prilej de a baga inca o data in ochii votantilor 'meritele>> exclusive ale PNL. Ca doar ne mai despart numai doua zile de alegerile europarlamentare. Ca sa fie sigur ca toata lumea a inteles, premierul a subliniat extraodinarele calitati manageriale ale ministrului Orban, care a finalizat ceea ce fostii ministri democrati nu au fost in stare. Ce-i drept, cu “numai” un an intarziere. Adica 500 metri de pasaj. Dar ce mai conteaza un an, cand in 2008, inainte de alegerile generale, PNL va inaugura sau v a da gata, dupa caz, toate lucrarile de infrastructura pe care tara le asteapta de 18 ani?

In fiecare zi aflam cat de mult se va imbunatati infrastructura Romaniei in anul electoral. Atunci, spun guvernantii, va fi finalizat pasajul subteran din zona Aeroportului Baneasa (care, apropos, ar fi trebuit sa fie terminat in noiembrie 2007), pe toate drumurile nationale va straluci noul bitum cu polimeri produs exclusiv de Rompetrol, Bucurestiul va avea o noua centura si vom “zbura” pe autostrazi si pe linii ferate de mare viteza.