Inscrierile pentru AdPrint, festivalul international dedicat prin­tului, sunt in plina desfasurare. Ingerasul-logo isi face din nou aparitia in pei­sa­jul comunicarii. Despre optiunea pentru acest icon extrem de uzitat, dar capabil inca de sensuri si abor­dari vizuale proaspete, ne-a vorbit Marc Bortun, director artistic al festi­valui, creatorul acestui logo. "Actualul logo al AdPrint este in uz de trei ani. Unul din motivele pentru care a fost ales ca simbol al festivalului ar fi dife­ren­tierea acestuia de "monstrii sacri", marile festivaluri cu traditie inter­nationala, care se cam iau in serios... AdPrint este proaspat, este despre ascutimea mintii, despre gadilarea ego-ului atunci cand esti cel mai bun, despre prietenie si atmosfera, la AdPrint punem in competitie echi­pele de creatie, si nu un mare nume de agentie contra altuia...   ATITUDINE. Ingerul AdPrint nu este nici arhanghel, nici heruvim, nici amoras baroc... e mai degraba sufleorul pe care oricare creativ l-ar vrea aproape atunci cand creeaza. Ingerul pus pe sotii, cu un zambet smecheros in coltul gurii, cu o privire taioasa, extrem de ironica, gata sa taxeze orice falsitate sau lipsa de originalitate, cu freza de clubber-punker-razvratit, cu atitudine triumfatoare si trufasa in ace­lasi timp... este exact ce ne-am dorit sa spunem despre acest festival: poti fi pe buna dreptate mandru, daca esti destul de bun sa-l castigi. "The AdPrint Angel" reprezinta o treapta superioara atat in ierarhia obiectiva - a industriei, cat si in cea subiectiva - a respectului de sine. "Saptamana aceasta, organizatorii AdPrint au anuntat presedintele juriului in per­soa­na lui Jean-Remy von Matt, Fon­dator si Chairman al Jung von Matt, Germania. Este conside­rat o figura pro­eminenta a publi­ci­ta­tii mondiale. A fost presedinte de ju­riu la Cannes si Eurobest.