Fiecare magazin va costa 90.000 de euro si va oferi posibilitatea de a testa Internetul si serviciile de televiziune oferite de companie.

Operatorul de telecomunicatii fixe Romtelecom intentioneaza sa deschida 40 de magazine in anul 2008, valoarea investitiei ridicindu-se la circa 3,6 milioane de euro, a anuntat luni compania.

„Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine. (...) Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis, intr-un comunicat de presa remis agentiei MEDIAFAX.

Romtelecom a inaugurat luni un magazin in Timisoara si va deschide in urmatoarele luni alte cinci unitati in orasele Galati, Cluj-Napoca, Brasov, Turda si Braila. Noile magazine sint dotate cu echipamente de acces fara fir la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii vor putea testa gratuit serviciile de Internet si de televiziune ale companiei. „Investitiile pentru fiecare dintre magazine se ridica la aproximativ 90.000 de euro", se arata in comunicat. Cu o suprafata medie de 100 de metri patrati, magazinele vor prezenta gama completa de servicii Romtelecom, atit pentru clientii persoane fizice, cit si pentru companiile mici si mijlocii. Compania are 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari, la care se adauga alte 337 de unitati prin intermediul partenerilor.

Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixa, cu aproximativ 3,1 milioane de linii in administrare. In primul semestru al acestui an, compania a consemnat un profit net de 21,2 milioane de euro, in crestere cu 45,2% fata de perioada ianuarie-iunie 2006, in timp ce veniturile au stagnat la 439,4 milioane de euro.