Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a inaugurat ieri un nou magazin la Timisoara, iar in urmatoarea perioada va mai deschide inca 5 magazine, cu o investitie medie de 90.000 de euro pe magazin.
Pentru anul urmator, compania si-a propus extinderea retelei de retail cu inca 40 de magazine.
"Ne-am propus ca anul viitor sa deschidem alte 40 de magazine cu acelasi design revolutionar pentru ceea ce inseamna prezentarea Romtelecom. Dincolo de ofertele avantajoase, clientii nostri au nevoie de spatii prietenoase, unde pot testa servicii si pot afla tot ce ii poate interesa legat de companie si serviciile sale. Noul concept de magazine este un pas firesc in procesul de schimbare a companiei," a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
Noile magazine sunt dotate cu echipamente de utima ora: sistem wireless de acces la Internet, plasme, laptopuri, pe care clientii vor putea testa gratuit serviciile de Internet si televiziune ale companiei. Persoanele care doresc sa testeze ClickNet pot petrece timp navigand pe Internet de calitate in zonele special amenajate.
Astfel, in aceste magazine sunt prezentate si pachetele My Office, care ofera companiilor mici si mijlocii o solutie la cheie nu numai pentru serviciile de comunicatii, dar si pentru echipamentele necesare.
Fiecare magazin are o suprafata medie de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone: zona de vanzare servicii si produse Romtelecom, zona demo Dolce, care dispune de trei plasme permitand testarea calitatii televiziunii digitale, zona de promotii unde clientii se pot informa si pot accesa ofertele speciale din acel moment, zona demo Internet, dotata cu sase laptopuri, in care orice client poate testa gratuit solutiile de acces la Internet de banda larga ClickNet, zona servicii de voce Romtelecom unde clientii pot alege dintre terminalele oferite si pot opta pentru anumite servicii de telefonie fixa.
Compania are in prezent 75 de magazine proprii la nivelul intregii tari si beneficiaza de alte 337 de puncte de prezenta prin intermediul partenerilor sai.