“Intra in culisele unui show de moda si creeaza-ti propriul London look” - aceasta a fost marea provocare lansata de Rimmel London, marti seara, in club Cabaret. Evenimentul a fost dominat de show-ul a opt tineri designeri romani care si-
“Intra in culisele unui show de moda si creeaza-ti propriul London look” - aceasta a fost marea provocare lansata de Rimmel London, marti seara, in club Cabaret. Evenimentul a fost dominat de show-ul a opt tineri designeri romani care si-au prezentat creatiile. Ţinutele prezentate pe catwalk apartin Ancai Ceataras, Mariei Ciubotaru, Ludmilei Corlateanu, Mirelei Diaconu, lui Lucian Pop, Carinei Rusu, lui Amir Dobos si Dan Arcus, Andei Chitan, Claudiei Castrase si Alinei Latan.
Cu aceasta ocazie, Rimmel London si-a afisat noua imagine. Brandul, a carui imagine este Kate Moss, imbina de aceasta data culorile momentului cu atitudinea street fashion.
Infiintat in urma cu 200 de ani de Eugene Rimmel, acest imperiu al frumusetii a continuat sa prospere de-a lungul timpului. Astfel, la inceputul secolului XX, Rimmel devenise deja un brand cu renume in Europa.
Astazi, Rimmel London este prezent in peste 40 de tari si totalizeaza vanzari de peste 350 de milioane de euro.
Pentru ca imaginea tipic londoneza sa fie cat mai bine asociata brandului, Kate Moss a fost aleasa in 2002 drept ambasadoarea Rimmel London in lume.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.