Real, Hypermarket, divizia grupului german Metro, va deschide, azi, la Timisoara, al doilea magazin propriu din acest oras si al doisprezecelea la nivel national. Costurile de constructie si dotare s-au ridicat la circa 22 mil. de euro, a anuntat ier
Real, Hypermarket, divizia grupului german Metro, va deschide, azi, la Timisoara, al doilea magazin propriu din acest oras si al doisprezecelea la nivel national. Costurile de constructie si dotare s-au ridicat la circa 22 mil. de euro, a anuntat ieri, retailerul, preluat de Mediafax. Hipermarketul are o suprafata construita de 14.000 metri patrati iar spatiile de vanzare totalizeaza 7.500 de metri patrati. Magazinul dispune de 1.000 de locuri de parcare si o oferta de peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare.
"Al doilea magazin din Timisoara are o galerie de 10.000 de metri patrati, care reuneste 31 de magazine cu profiluri diferite", a declarat, intr-un comunicat, directorul operational real,-Hypermarket Romania, Andreea Lupea.
Unitatea din Timisoara este a patra deschisa de Real in acest an in Romania, dupa cele de la Bucuresti, Baia Mare si Galati.
Pana la sfarsitul anului, retailerul german intentioneaza sa se extinda la Cluj-Napoca si Deva si sa deschida inca un magazin in Capitala. In 2008, compania are in plan alte sase unitati, astfel reteaua din Romania ajungand la un total de 21 de magazine.
Pe plan mondial, Real cuprinde peste 400 de hipermarketuri, din care 370 in Germania si 44 in Polonia, Turcia, Rusia si Romania.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.