Noi contracte pentru deszapezire
Dispusa sa rezolve problemele transportatorilor
Pasajul Baneasa, terminat in 2 saptamaniCNADNR a anuntat ieri ca licitatiile realizate pentru stabilirea companiilor care se vor ocupa in acest an de deszapezi
Noi contracte pentru deszapezire
Dispusa sa rezolve problemele transportatorilor
Pasajul Baneasa, terminat in 2 saptamaniCNADNR a anuntat ieri ca licitatiile realizate pentru stabilirea companiilor care se vor ocupa in acest an de deszapezire au fost incheiate, iar ofertele acestora sunt studiate amanuntit. Compania este implicata si in alte doua proiecte, unul referitor la solutionarea problemelor intalnite de transportatorii de marfuri, celalalt privind "Pasajul Baneasa", care va fi terminat in cel mult doua saptamani.
Florin Dascalu, directorul de intretinere a drumurilor din cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), a declarat ieri, intr-o conferinta de presa, ca pana in data de 15 noiembrie vor fi semnate contractele pentru deszapezirea drumurilor. Potrivit declaratiilor acestuia, exista mai multe firme ofertante, propunerile acestora urmand a fi studiate amanuntit.
"La cinci din cele sapte regionale s-au organizat licitatiile, iar acum se afla in curs de analiza ofertele firmelor care vor realiza deszapezirea. Pana pe 15 noiembrie vom avea toate contractele incheiate", a adaugat Dascalu.
Licitatiile pentru regionalele Iasi si Bucuresti se vor desfasura in doua zile, prima avand loc ieri, urmand ca in cursul zilei de azi sa fie organizata o a doua. Dascalu a tinut sa mentioneze ca, desi aceste licitatii "au fost organizate un pic cam tarziu", "totusi contractele vor fi perfectate mai devreme de 4 decembrie, cand au fost incheiate anul trecut".
In prezent, CNADNR dispune de 1.052 de utilaje pentru deszapezire, care sunt distribuite in 268 de baze, precum si de 100 de mii de metri cubi de nisip si 120 de mii de metri cubi de sare, care ar ajunge pentru aproximativ o luna si jumatate.Grecu: "Nu a venit nimeni la sedinta"In ceea ce priveste dificultatile de care se lovesc transportatorii, CNADNR s-a aratat dispusa in a gasi solutii. Directorul general al companiei, Mihai Grecu, a organizat ieri o sedinta la care au fost invitati toti transportatorii de marfuri, pentru a discuta probleme legate de infrastructura drumurilor, servicii si legislatie. "Am vrut sa fie o prima intalnire, dintr-o serie mai lunga, cu transportatorii. Voiam sa ne vedem o data la doua luni, pentru a gasi solutii la problemele legate de infrastructura drumurilor, de servicii si de legislatie", a declarat acesta.
La sedinta nu a participat niciun membru dintre cei invitati, desi acestia au cerut in nenumarate randuri sa se organizeze astfel de intruniri, la care sa-si poata sustine cauza si unde sa se poata discuta despre problemele cu care se confrunta. "Nu a venit nimeni la sedinta, inseamna ca nu au nicio problema", a afirmat Mihai Grecu. Directorul a mai spus ca in viitor va trimite invitatii personalizate fiecarei companii de transport de marfuri si va intocmi o agenda de lucru. Pentru aceasta intalnire a fost convocat si ministrul Transporturilor, Ludovic Orban.
Eforturile noastre de a afla care a fost motivul absentei reprezentantilor organizatiilor de profil au fost sortite esecului.120 mil. euro, inghititi de Autostrada TransilvaniaAu existat insa si vesti bune. "Lucrarile la cel de-al doilea pasaj de la Baneasa, pe DN 1, vor dura inca maximum doua saptamani", a anuntat Grecu. Incercand sa explice intarzierile, acesta a spus ca "problema pasajului o reprezinta drumul care face legatura intre strada Privighetorilor si sensul giratoriu de sub pasaj". "Trebuie sa rezolvam aceasta problema, pentru ca lucrarea apartine Primariei Capitalei", a sustinut Grecu.
Pe de alta parte, el a spus ca intarzierile inregistrate in 2005 si in prima parte a anului trecut la proiectul privind constructia Autostrazii Transilvania vor putea fi recuperate foarte greu, iar bugetul destinat proiectului in acest an a fost depasit. "Am facut un calcul cu cat s-a investit efectiv in Autostrada Transilvania si am descoperit ca in mandatul Mitrea s-au investit sase milioane de euro, in mandatul Dobre patru milioane de euro, in mandatul Berceanu peste 40 de milioane de euro si in mandatul Orban s-au investit pana in prezent peste 80 de milioane de euro", a adaugat Grecu.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.