Compania a inregistrat in primele luni ale anului o cifra de afaceri de 22,4 milioane de euro, cu 41% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Comertul
Compania a inregistrat in primele luni ale anului o cifra de afaceri de 22,4 milioane de euro, cu 41% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Comertul electronic a generat 7,5% din cifra de afaceri a firmei, in contextul in care piata si-a dublat valoarea fata de 2006.
''Ar fi o miscare nepotrivita din punctul de vedere al strategiei de business sa ne focalizam atentia in acest moment spre extinderea pe piata externa sau spre alte activitati care nu au legatura cu curieratul. Obiectivul principal al Fan Courier pentru restul anului si pentru 2008 ramane pastrarea pozitiei de lider al pietei autohtone de curierat", spune Neculai Mihai, directorul Fan Courier.
Expeditiile generate de companiile abilitate sa ofere si sa gestioneze pensii private obligatorii au ridicat media de expeditii zilnice cu 10%. Ponderea acestei categorii de clienti in cifra de afaceri a companiei este de 5%, de la data lansarii si pana la finalul trimestrului al treilea al anului 2007".
Fan Courier va continua lucrarile la noul sediu al firmei din localitatea Ştefanesti, judetul Ilfov, in care vor fi investite circa sapte milioane de euro.
Firma a fost infiintata in 1998 si are in prezent 1.800 de angajati si 1.300 de autovehicule.DHL Express priveste spre EuropaIn timp ce Fan Courier isi propune sa deserveasca pana la sfarsitul anului 570 de localitati, DHL Express isi extinde zona de acoperire in Europa.
''Anul acesta am investit in dezvoltarea serviciilor din Statele Unite. Acum ne indreptam atentia catre livrarile din Europa", declara Thomas George, Managing Director, Marketing & Sales DHL Express Europe.
DHL Express acopera, cu livrarile pana in ora 12:00, peste 80% din destinatiile europene de business. Compania, care a inregistrat o crestere a afacerilor de 6% fata de perioada similara a anului 2006, isi consolideaza pozitia de lider din punctul de vedere al acoperirii geografice. DHL Express opereaza atat in orasele mari din Europa, cat si in cele mici si mijlocii. Compania asigura livrari pana in pranz pe tot teritoriul Germaniei, in peste 90% din destinatiile de business din Marea Britanie, Belgia sau Olanda. In plus, in 2007, compania a inregistrat imbunatatiri majore in ceea ce priveste timpii de livrare catre Ţarile Nordice si din Europa de Est. DHL Express Europe si-a simplificat si sistemul de servicii. Clientii pot alege acum intre trei servicii de livrare: pana in ora 9:00, pana in ora 12:00 sau pana la sfarsitul celei de-a doua zile lucratoare.
Serviciul DHL EXPRESS 12:00 este valabil si in 26 de destinatii din afara Europei.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro