Masinile producatorilor francezi detin 25,1% din piata masinilor noi din import, cu vanzari de peste 32.000 de unitati in primele opt luni ale anului, in crestere cu aproape 45% fata de intervalul similar al anului trecut, reiese din datele Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile din Romania (APIA).
Marcile franceze si-au gasit in primele opt luni ale acestui an 32.413 cumparatori, in timp ce anul trecut vanzarile au fost de 22.538 unitati, in intervalul mentionat, ceea ce reprezinta o crestere de 44% de la an la an.
Cea mai bine vanduta marca franceza pe piata romaneasca a fost, in primele opt luni ale anului, Renault, cu 19.893 de unitati, ceea ce reprezinta 15,4% din piata masinilor de import. Dupa Renault urmeaza Peugeot, cu 9.891 masini comercializate in Romania in primele opt luni, cu o cota de 7,6%. A treia marca franceza prezenta pe piata, Citroen, are o cota de 2%, la vanzari de peste 2.600 de unitati.