Marcile franceze si-au gasit in primele opt luni ale acestui an 32.413 cumparatori, in timp ce anul trecut vanzarile au fost de 22.538 unitati, in intervalul mentionat, ceea ce reprezinta o crestere de 44% de la an la an.
Cea mai bine vanduta marca franceza pe piata romaneasca a fost, in primele opt luni ale anului, Renault, cu 19.893 de unitati, ceea ce reprezinta 15,4% din piata masinilor de import. Dupa Renault urmeaza Peugeot, cu 9.891 masini comercializate in Romania in primele opt luni, cu o cota de 7,6%. A treia marca franceza prezenta pe piata, Citroen, are o cota de 2%, la vanzari de peste 2.600 de unitati.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro