Astfel, China Shippig Container va avea patru nave, iar companiile Zim, K-Lines si Yan-Ming vor pune la dispozitie cate un portcontainer. Navele vor avea o capacitate de 4.250 TEU, insa incarcatura care va ajunge in Romania va fi de aproximativ 2.000 TEU. Fiecare nava va acosta in Portul Agigea intre 24 si 48 ore, dupa care se va intoarce la Shanghai.
Const anta-Shanghai, in 25 de zile
Drumul spre China va avea o durata de 25 zile, navele urmand sa faca escala si in alte porturi. La ora actuala, exista alte sase servicii operate de alte companii pentru transportul containerelor de marfa intre Romania si China.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Lucian Prună preia conducerea Mogo România
Sursa: futurebanking.ro
-
Restaurant vegan trece la meniu cu carne: Dieta vegană nu o să salveze planeta
Sursa: wall-street.ro