Producatorul de echipamente electronice si IT BenQ estimeaza pentru acest an pe piata romaneasca afaceri de 23 de milioane de euro, cu aproape 50% mai mult fata de rezultatul inregistrat anul trecut.
"Initial, aveam un obiectiv de 25 de milioane de euro, insa noua tinta este mai realista. De asemenea, rata profitului brut, de 2%, va fi greu de atins, insa vom ramane pe plus", a declarat miercuri directorul de marketing al BenQ Romania, Bobby Durbac. El a adaugat ca in ultimul trimestru al anului vanzarile se vor dubla comparativ cu perioada similara a anului trecut. "Obiectivul de vanzari, de zece milioane de euro, este greu de atins si cred ca un nivel de opt milioane de euro pentru acest interval este mai realist", a spus Durbac. BenQ a lansat miercuri noi produse, respectiv monitoare, camere digitale, notebook-uri si proiectoare. "Romania este o piata dinamica si are un ritm de crestere important, un criteriu esential pentru introducerea, in premiera pentru regiune, a modelelor noi din aceste game", a afirmat managing directorul BenQ pentru Europa Centrala si de Est, Mike Borze.
Directorul de marketing al reprezentantei locale a companiei taiwaneze a adaugat ca noile produse vor sustine pozitia BenQ pe piata romaneasca, in liniile de business traditionale - monitoare LCD, unde detine o cota de 10-11% si ocupa pozitia a treia, si proiectoare, unde cota este de circa 40%.
"Succesul pe aceste categorii de produse ne-au facut sa extindem portofoliul, aducand mai multe modele, cu tehnologii noi, imbunatatite. BenQ este interesata de segmentul proiectoarelor pentru consumatori, pana in prezent produsele fiind destinate segmentului de business", a aratat Durbac.
Pentru 2008, BenQ are ca obiectiv pozitia a doua pe piata monitoarelor LCD si o cota de 12-13% pe segmentul camerelor digitale, fata de 10%, in 2007.