Flamingo International va stopa proiectul Future Shop, deoarece urmareste sa dezvolte reteaua Flanco World si sa consolideze magazinele traditionale Flamingo Computers si Flanco.Dupa stoparea acestui proiect, cele 6 unitati, pe care le mai opera sub acest concept, vor fi transferate unui nou proprietar, MCS Communications, parte a unui grup mai mare de companii din care mai fac parte Hat Romania sau Boom TV. "Stoparea proiectului Future Shop a fost anuntata si pregatita de catre Flamingo International inca de la inceputul anului, atunci cand am anuntat prioritatile noastre pentru perioada imediat urmatoare - consolidarea retelei de magazine Flanco World si imbunatatirea performantelor unitatilor Flamingo Computers si Flanco. In urma unei lungi perioade de negocieri cu mai multe companii interesate de achizitionarea magazinelor Future Shop, am decis ca este oportun sa incheiem tranzactia cu MCS Communications, un jucator important pe piata locala de telecomunicatii", declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International. Conceptul Future Shop a fost lansat in 2005 Future Shop a fost lansat in 2005, cu intentia de a beneficia de un canal alternativ de comercializare a produselor din gama IT&C pe piata de retail romaneasca, alaturi de magazinele Flamingo Computers. Insa directiile strategice ale grupului s-au modificat odata cu achizitia si integrarea retailer-ului Flanco in anul 2006, iar dezvoltarea conceptului Future Shop a trecut pe plan secundar, accentul punandu-se pe extinderea magazinelor de suprafata mare, Flanco World, Flamingo Computers si Flanco.In momentul tranzactiei, lantul Future Shop cuprindea 6 unitati cu suprafete medii de 40 metri patrati, plasate in centre comerciale din Bucuresti, Craiova, Oradea, Timisoara si Iasi, deoarece celelalte 12 magazine au fost inchise inca din 2006. Brand-ul Future Shop va ramane in portofoliul Flamingo International, putand fi reactivat in viitor daca va aparea o oportunitate de dezvoltare in acest sens.