Clientii firmei de curierat Fan Courier au fost supusi unei tentative de frauda, fiind sunati de persoane care au pretins a fi reprezentanti ai companiei si le-au promis premii in bani sau obiecte de uz casnic, in schimbul achizitionarii unei cartele telefonice si comunicarii PIN-ului.Fan Courier a primit o serie de reclamatii din partea unor persoane, care au fost victime ale acestor actiuni de fraudare prin telefon, se arata intr-un comunicat al companiei remis Mediafax.Compania precizeaza ca nu are in derulare o astfel de campanie si nici nu va derula promotii care sa implice achizitionarea de cartele telefonice si comunicarea unor date confidentiale ale actualilor si ale potentialilor sai clienti."Am anuntat toti clientii Fan Courier prin e-mail, cu privire la asemenea tentative de frauda. De asemenea, am semnalat situatia autoritatilor indreptatite sa ia masuri in astfel de cazuri si am introdus un avertisment pop-up pe site-ul Fan Courier", a declarat, intr-un comunicat, directorul Fan Courier, Neculai Mihai.Fan Courier Express a fost infiintata in 1998 si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 22,5 milioane de euro. Firma are peste 1.500 de angajati, o flota auto de 1.080 de unitati si peste 400 de depozite, filiale si puncte de lucru.In ultimele 2 luni, mai multe companii importante au fost tinta escrocilor. Altex, Tarom, Panasonic Romania, Romtelecom, Automobile Dacia, Metro.De obicei, reteta folosita de escroci este aceeasi. Persoane care se declara in mod ilegal reprezentanti ai companiei au abordat mai multi clienti ai firmelor amintite, in incercarea de a-i convinge sa cumpere cartele preplatite pentru telefoanele mobile, pentru a intra in posesia unor false premii. Conducerile firmelor atrase in aceste curse au anuntat ca au solicitat anchete pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea. Este vorba despre inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala, cu grave consecinte asupra imaginii companiilor.