Importatorul general al marcii Volvo in Romania, compania Forum Auto,estimeaza ca va vinde 750 de masini in 2007, in crestere cu 60,9% fata de anul trecut si peste anticiparile initiale, de 600 de unitati, a declarat directorul de marketing al compan
Importatorul general al marcii Volvo in Romania, compania Forum Auto,estimeaza ca va vinde 750 de masini in 2007, in crestere cu 60,9% fata de anul trecut si peste anticiparile initiale, de 600 de unitati, a declarat directorul de marketing al companiei, Bogdan Huidan, citat de Mediafax. "Cresterea vanzarilor este determinata in principal de avansul general al pietei, investitiile dealerilor si lansarea unor modele, precum C30", a spus Huidan. Cifra de afaceri a firmei va creste de la 25 de milioane de euro la peste 27 de milioane de euro, conform estimarilor companiei. Avansul redus al cifrei de afaceri in comparatie cu cresterea semnificativa in volum este explicat de reprezentantii companiei prin faptul ca rezultatele dealerului Primus din Bucuresti, controlat de Forum Auto, au intrat anul trecut in contabilitatea importatorului general, iar la sfarsitul anului 2006 Primus a infiintat o firma separata, cu o contabilitate proprie. Forum Auto a comercializat anul trecut 466 de masini. In 2007, peste 50% din vanzari au fost realizate in Bucuresti, pondere in scadere fata de anul trecut, o cerere semnificativa fiind consemnata, de asemenea, in Constanta si Brasov. Cea mai mare parte a vanzarilor este reprezentata de modelul XC 90. Vanzarile de flote reprezinta circa 15% din cererea totala pentru marca Volvo, cele mai cerute modele fiind S40 si V50.La Salonul Auto International Bucuresti - SIAB, programat pentru luna octombrie, Forum Auto estimeaza ca va vinde 80 de unitati.Compania intentioneaza sa-si extinda anul viitor punctele de vanzare la 11 unitati la nivel national, prin extinderea actualilor dealeri. Investitia intr-un astfel de centru variaza intre 500.000 de euro si un milion de euro. Reprezentantul importatorului Volvo apreciaza ca piata va continua sa creasca si anul viitor, cu circa 10%, iar segmentul premium ar putea avea o evolutie si mai accentuata, ca urmare a modificarii orientarilor clientilor dinspre segmentul mediu catre cel premium.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.