Publicitatea la tutun este actualmente permisa pe trei dintre cele 17 circuite internationale de Formula 1 Â Bahrain, China si Monaco. Comisarul european doreste insa ca nici aceste circuite sa nu mai permita publicitate pentru tigarete.
SPONZORIZARI. De asemenea, cipriotul a cerut echipei Ferrari sa puna capat asocierii cu Philip Morris, fabricantul tigaretelor Marlboro, de la care primeste circa 100 de milioane de dolari pe an cu titlul de sponsorizare.
Echipei Ferrari i se interzice sa utilizeze logo-ul Marlboro la majoritatea competitiilor, insa continua sa concureze sub culorile sponsorului pe cele trei circuite unde acest lucru este permis.
"Formula 1 este un simbol. Trebuie sa reducem publicitatea la tutun cat de mult se poate, astfel incat sa ii eliminam influenta asupra tinerilor", a declarat Kyprianou.
Â
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro