Pe coperta unei publicatii saptamanale cu cancanuri din televiziune, un titlu mare isi satisface cu onor cititorii cu vestea ca "Nicoleta Luciu a ramas fara sutien la Paris". Relatarea fireste n-ar fi putut sa apara daca numita Nicoleta Luciu n-ar fi
Pe coperta unei publicatii saptamanale cu cancanuri din televiziune, un titlu mare isi satisface cu onor cititorii cu vestea ca "Nicoleta Luciu a ramas fara sutien la Paris". Relatarea fireste n-ar fi putut sa apara daca numita Nicoleta Luciu n-ar fi raspandit ea insasi acest succes romanesc peste hotare, cu aceeasi mandrie profesionala cu care un Enescu informa tara despre concertele de la Sala Pleyel sau Grigorescu despre succesul sau la faimosul Salon francez. Un titlu si mai provocator ar fi fost desigur acela privitor la chilotii vedetei.


Frumoasele patriei isi internationalizeaza oferta intr-un mod fata de care nu stim ce sa facem mai intai: sa le admiram ingeniozitatea ori sa le aplaudam inteligenta. Daca tot ce a inteles o vedeta de televiziune din Paris e ceva legat de sutien si de chiloti, nu-i prea departe vremea in care vom afla cum si-a facut cutare domnisoara publica pedichiura la Vatican si cum s-a coafat ea pe Mont Blanc.


Am cunoscut-o, ca sa zic asa, pe o Andree la o onomastica, unde, pentru nu stiu ce suma de bani, a stat numai un zambet in capul mesei doua ore si s-a bucurat de toate replicile, care se schimba dupa o sticla, doua cu vin in asemenea ocazii. Probabil ca asta fac si gheisele, motiveaza atmosfera prin carisma persoanei si cu mijloacele traditionale ale unei feminitati in splendoare. La petrecerea de care amintesc, Andreea aia n-ar fi putut ramane fara sutien din foarte multe motive, cel mai important fiind acela ca portia ei de prezenta n-a fost decat o agreabila licenta intelectuala a gazdei. In Rusia, in clasele de mijloc si in negustorime, nuntile se faceau "cu general". Pentru un ban bun, militarii batrani erau asezati, plini de decoratii si trese, in capul mesei, ca sa vada lumea ca nasul isi permite cheltuiala. La o alta paranghelie cu nume subtiri, stapanul casei ne-a surprins platind pentru miezul noptii doua fete. Acestea aveau sa faca "talente" din buric si din fund, goale pusca, vreme de un sfert de ceas. Cine-s cadanele?, am intrebat. Domnul care ne facuse, cum s-ar zice, figura a ridicat din umeri: Am sunat la o agentie sa-mi trimita doua fete si mi le-au trimis.


A fi "fata", prin urmare, e o meserie. E o problema mondiala de sutiene, chiloti, dosuri, burice, parfumuri si gimnastici erotice. Oare ce-i mai trebuie unei "fete", pe langa dotarea de la natura, sa se cheme "vedeta". Diferenta e la vedere: fetele isi leapada sutienul pe canapeaua din hol, vedeta si-l rataceste prin capitalele lumii. Fata n-are nume, numele vedetei e un brand, o miza in afaceri. Daca lucrurile merg bine si Nicoleta isi face un nume la Paris, norocosul gasitor al sutienului ei il pune la licitatie si se imbogateste. Un colectionar serios si cu gust, care a reusit sa-si largeasca orizontul spiritual cumparand niste ciorapi ai Madonnei si un prezervativ de-al lui Beckham, va fi fericit sa puna, in sectiunea dedicata suvenirurilor romanesti, sutienul Nicoletei Luciu alaturi de un autograf de la adevarata fiica a Mamei Omida.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.