Printre destinatiile online preferate de utilizatori se numara, potrivit studiului IBM, platformele cu continut generat de utilizatori, precum YouTube, platformele sociale, precum MySpace si Facebook, site-urile de jocuri online si motoarele de cauta
Printre destinatiile online preferate de utilizatori se numara, potrivit studiului IBM, platformele cu continut generat de utilizatori, precum YouTube, platformele sociale, precum MySpace si Facebook, site-urile de jocuri online si motoarele de cautare.
Studiul IBM mai arata ca 67% dintre persoanele chestionate au urmarit clipuri video online sau doresc sa faca acest lucru.
Australienii contribuie cel mai mult cu clipuri video la platformele sociale si sunt urmati de britanici, japonezi, americani si germani, mai arata studiul. Dintre persoanele care contribuie cu clipuri video la platformele sociale, 58% au declarat ca au facut acest lucru pentru a avea parte de aprecieri din partea comunitatii, ci nu pentru castiguri financiare.
Studiul a fost realizat de compania IBM in perioada 15 aprilie - 15 iunie pe un esantion de 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Germania, Australia si Japonia.
International BusinessMachines Corporation (IBM) este cea mai mare companie de servicii tehnologice din lume. IBM produce si comercializeaza componente hardware si software pentru calculatoare si ofera servicii de infrastructura si consultanta.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.